Pidätkö kirjastoa kansalaisen sivistäjänä?

Avainsanat: viisaan vipu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 17.08.2013 - 04:09

kyllä pidän, itse käytän kovasti kirjaston palveluita, tytär lainaa kirjoja, satuja ja videoita, itse lainaan elokuvia, musiikkia, äänikirjoja ja toisinaan jopa kirjoja ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos.\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2013 - 09:26

Mie käytän kirjastoa ahkerasti,ilmankos mie olen näin sivistynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2013 - 15:39

Rakastan kirjoja! Jos en voisi lukea, olisi iso suru puserossa. Lukemalla pääsee toiseen maailmaan ja saattaa jopa oppia jotain.Lukeminen avartaa!Ja pistää miettimään asioita omilla aivoilla.
Minulla on itselläni aika hyvä kirjasto (ja lisää kertyy) ,mutta käytän säännöllisesti myös kirjaston palveluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.08.2013 - 17:03

Pidän, jos vain yksilöt itse haluavat käyttää kirjastoa sivistysmielessä. Sieltä saa paljon tietoa. Tuskin kuitenkaan pelkkiä rakkausromaaneja lainaamalla paljoa sivistyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2013 - 07:56

Kylläpä juu! Tietoa, taitoa, ystävällisyyttä. Jos joku asia on hakusessa, niin kirjastosta saa avun. Tietävät siellä, ja jos eivät, hakevat sen tiedon. Eikä maksa mitään. Hyviä kirjoja ja lainauksen päälle hymy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2013 - 17:31

Riippuu käyttäjästä, kirjastosta saa sivistävää kirjallisuutta jos niin haluaa mutta pelkkä lehtisalin käyttö, tai kissanaisenkin mainitsemien rakkausromaanien lainaaminen tuskin sivistää ketään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2013 - 12:05

Kirjasto on ehdottomasti parhaita keksintöjä. Ostan paljon kirjoja, mutta käytän myös kirjaston lainauspalvelua.