Mitä muite kirjaston palveluja käytät(lukusali, musiikki, internet ym)

Avainsanat: kultturi-ihminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2013 - 20:53

DVD- elokuvia,niitä klassikoita,tulee joskus lainattua.Ja lehtiä tulee myös luettua lukusalin puolella...Joskus katselen myös näyttelyn, joka on laitettu aika usein galleriaan esille.Raapustampa vielä nimenikin vieraskirjaan, jos on aihetta kiittää vaikka kauniista töistä :) Käyn kirjastossa noin kerran viikossa.

Kysyjän kommentti

Hyvä girasol, niin minäkin olen ahkera kirjastonkäyttäjä. Oli mm. paikallisessa lehdessä luku kuvan kera\r\njossa olin kirjastossa juuri käymässä.Haastattelivat minua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2013 - 23:37

Lainauspalveluita ja lukusalissa käyn joskus lueskelemassa lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2013 - 23:48

Harvoin tulee nykyään käytyä kirjastossa..kyllä silloin lähtee kirjoja lainaksi..en käytä muita palveluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2013 - 09:38

Lainaan kirjoja ,käytän myös varauspalvelua netissä,ja myöskin lainan uusimispalvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2013 - 14:07

Kirjasto on minulle, himolukijalle, ensisijaisesti kirjojen lainauspaikka, mutta silloin tällöin käytän sen muitakin palveluja eli esim. istun lukemassa lehtiä lukusalissa,otan kopioita kopiokoneella, vuokraan minua kiinostavia cd-levyjä, ja dvd-elokuvia, etsin tietoja kirjoista tietokoneen avulla, tai ihastelen sinne koottujen näyttelyiden esineistöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.08.2013 - 16:58

Kirjojen lainaus on ainoa käyttämäni palvelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.08.2013 - 04:11

varaan paljon materiaalia netin kautta, ei tarvitse käydä pikan päällä etsimässä ja kyselemässä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2013 - 12:02

Perinteistä kirjojen lainausta. Kirjavaraukset teen netin kautta.