Blondi osaa olla viisaskin, uskotko?

Tein työmatkan Keski-Suomeen vieden yhtä koneen osaa korjaamolle. Odotin paikkakunnalla kierrellen reilun tunnin ja menin kysymään mikä on tilanne. Voi voi, emme ole ehtineet tehdä sille vielä mitään. Laitamme sen kyllä tänään kuntoon ja postitamme.
Blondi siihen: oi että sentään, kun minä niin ymmärsin että se katsotaan samantien kun tuon sen tänne, mitäs minä nyt teen? Pomot odottaa että vien sen takaisin.
Ja kuinkas ollakaan: no hyvä on, me katsomme sen nyt samantien.
Ja tyytyväinen blondi lähti osa kyydissään ajelemaan kohti määränpäätä saaden pomot tyytyväiseksi kun saivat osan pari päivää aikaisemmin takaisin.

Lisätty: 12.08.2013 - 21:30

Pieni jälkijuttu pitää lisätä: oli hieman informaatiokatkosta pomojen taholta. Pääpomo sanoi eilen, että korjaavat saman tien, ja jos suinkin jaksat, toimita se sinne lähtöpaikalle takaisin. Toinen soitti menomatkalla että postin kyydissä takaisin. Tottahan minä pääpomoa uskoin ja tottelin.

Avainsanat: blondi viisaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2013 - 21:31

Ainakin toisen blondin mielestä....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2013 - 07:24

Hyvä blondi on aina viisas, uskon tai en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.08.2013 - 22:39

Blondit on viisaita. Oivaltavat kaikkia sellaisia asioita, joita muille ei tule edes mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.08.2013 - 04:20

viisaita äidin ovat kaikki, ovat kaikki, kaikki... ;)