Nyt napsut viisaat päät yhteen. Mistä saisin kipua lievittävää ainetta kantapäähäni. Kipu alkaa aamuyöllä ja tulos on tässä?

Kipu alkaa aamuyöllä jalkaterä tulee aivan punaisesi, uni lähtee samasta ovenraosta kun kipu tulee.
Kokeiltu konirasvasta cortisoniin, kääritty kuin vauva yöksi kapaloon, jääpussin kanssa tai ilman.
On käyty tohtorit, nyt kansan pariin käännyn.Yölastat kokeiltu samoin opiodi lääke, vikä tuntuu jonkun mielestä olevan pään ja kantapään välissä, mutta järkihomma tämä vielä on.

Avainsanat: kantapää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2013 - 09:16

Oletan, että furesista syöt? Samoin sydänlääkkeitä?...Olet varmaan yrittänyt nukkua jalka koholla (tyynyjä patjan alla tms) ... Ja comprilaan siteitä kokeiltu...Miten olisi tukisukka jalkaan heti aamusta, ennenkuin nouset edes virallisesti ylös? Jos saisit hoitajan sen sinulle aamuisin jalkaan laittamaan...Ja illalla pois.SAATTAISI auttaa kovimpaan kipuun...Sillä jotain kummaa siellä laskimoissa tuntuu jalassasi olevan . Kurja homma kaikenkaikkiaan.... Toivottavasti saat apua täältä Napsusta!

Kysyjän kommentti

Kiitos girasol, tukisukat eivät ehkä ole hyvä vaihtoehto, koska polvileikkausjonossa olen saa nähdä toteutuuko. Yökipu on kova , viimeyökin meni jääpussia vaihtaessa. Kiitos kun otit sydämellesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2013 - 11:41

Voi ei! Varmaan on kipiä. Ja jos et tiedä mistä kipu johtuu. Voi johtua monesta krempasta. Itselläni polvi välillä kremppaa, on levitetty hirudoidit, feldednit, yms. Ostin apteekista kamferisalvaa, hyvä tuoksu, jos tykkää, lämmittää, viilentää ja siihen idealside löysästi yöksi päälle. Auttoi minua.Hetken. Enpä osaa enempää auttaa. Puren hammasta puolestasi. Eikä niin viisaassa päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2013 - 20:25

Minulla selkä tekee tuota, isännällä diabetes.

Lisätty: 12.08.2013 - 21:07

Ovat kummatkin sellaisia kipuja joille ei voi mitään. Itselläni menee aika pian ylösnousun jälkeen ohi. Mutta epämiellyttävää kipua se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.08.2013 - 04:31

ehdotan kokeeksi kenkien vaihtoa, vaikuttaa hitaasti mutta toivottavasti ;)