Eka kärähtänyt jo Moskovan kisoissa ja ekaa pvää mennään...Monta käryä mahtaa kisojen aikana vielä tulla?

Todella surullista.

Avainsanat: moskova yleisurheilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2013 - 12:01

Dopingista kiinni jääminen on melko sattumanvaraista. Väitän kuitenkin, että lähes kaikki käyttää jotain!

Kysyjän kommentti

Näinhän se voinee olla :( Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2013 - 18:15

Jo ennakkoon loukkantumisen takia poisjääneitä on ollut paljon, kaikkien kohdalla ei varmaan loukkaantuminen ole ainoa ja todellinen syy ja näitä käryjäkin varmaan tulee vielä lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.08.2013 - 20:40

Ekat käryää ennen kisoja, jotkut kisojen aikana ja suurin osa kisojen jälkeen. Näin se on aina mennyt ja näkyy menevän edelleen. Eikö ihmiset milloinkaan opi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2013 - 03:50

On se höpömaista kun kilpailuhun pitää päästä vaikka millä konstin, vaikka jauhot olisi kuinka sekaisin pussissa. Se matka ja toive, ettö jos ei huomattaisi. olen jo sen verran vanha ihminen, että on pidä moista pelleilyä mitenkään hyväksyttynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2013 - 09:34

Dumppaa, douppaa, älä jää kii. Ota talonmies messiin. Piikkaa. Aja parta(Jos olet nainen.)Ja ui, jos olet kiinalainen. Heitä moukaria, jos tulet itä-blokista.Voimistele kuten Nadja. Onhan näitä. Ihan omastakin takaa.Lahden MM.Hemohes! Ei ole urheilu enää "tervettä".Ja siihen vielä politiikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2013 - 20:24

Haittaako tuo? Jos he ajattelevat kuten suomalaisetkin: ei ihan mennyt putkeen, mutta tulihan kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.08.2013 - 04:23

täytyy uskoa ettei enempää tule :)