Onko tämä teistä hullu kysymys?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...5_ma.shtml
Minulle on ainakin opetettu, ettei MITÄÄN saa varastaa....

Avainsanat: hotelli varastaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2013 - 15:16

Ei saa varastaa keneltäkään, mistään, milloinkaan. Luvan saatua saa ottaa. Aikaa olen tosin joskus yrittänyt varastaa, mutta enpä ole onnistunut.

Kysyjän kommentti

Näinhän se menee. Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2013 - 14:58

enpä ole hotellissa montaa kertaa yöpynyt, enkä muista mitä tarttui mukaan, mutta ei kait kummoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2013 - 20:53

Eihän kysymys ole hullu..kyllä näitä ihmisiä löytyy varmaan,että mukaan lähtee kaikki mahdollinen..itse en kyllä sitä harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2013 - 23:37

On tarttunut mukaan saippuaa ja shampoota. Kuka niitä kertakäyttötarvikkeita muukaan enää käyttäisi. Roskiinhan ne heittävät ne, jos sinne jättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 00:02

Eiköhän asianlaita näinkin voi olla. Matkustin tutulla porukalla Teneriffalle teini-iässä ja ostin piskuisilla rahoillani Braunin kunnollisen viininpunaisen ja kokoontaitettavan hiustenkuivaajan, mutta, kuinkas kävikään. Loman lopulla matkatavaroita pakkaillessani, niin ei ko. hiustenkuivaajaa enää löytynytkään kotiinviemisiksi. En ole itsevarastanut koskaan keneltäkään, joten on vaikeata arvella, että kenen matkaan ko. esine tarttui, Ei tämän vuoksi, vaan muista syistä, niin en enää matkusta Puerto de la Crutziin. Luettehan ulkoministeriön päivitetyt matkustustiedotteet AINA ennen kuin lähdette matkalle??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 09:14

En yövy hotelissa,mutta en myöskään varasta mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 13:40

En ole koskaan ymmärtänyt tätä hotelleista jotain pihistämistä. Jostain syystä ne pienet pesuainepullot ainakin kovasti kiinnostavat, vajaat tosin olen itsekkin ottanut mukaani. Arvokkaammista viemisistä tulee varmasti lasku perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 18:11

Eipä ole tarvinnut vielä mitään mukaan ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2013 - 13:44

Hotelleista varastaminen tuntuu olevan aika yleistä, eikä sitä taideta edes rikokseksi ymmärtää. Avatut shampoot ja suihkusaippuat voi tietenkin ottaa, jos nyt on niiden "kipeä", nehän laitetaan roskiin, tai ehkä siivoojat ottavat käyttöön - mene ja tiedä. Itse en ole ottanut mitään, kotona on kaikkea mitä tarvitsen ja ellei ole ostan kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2013 - 20:19

Vajaat pienet pesuainepullot otan mukaan - roskiin ne menee kuitenkin.