Mitä näistä ilman voisit olla kuukauden? Puhelin,tietokone tai televisio?

Edellyttäen, että sinulla ON nämä kaikki kolme tällähetkellä.

Avainsanat: puhelin tietokone tv olla ilman

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 09.08.2013 - 14:28

ilma telkkaria pärjäisi, kun en kovin paljoa katso nytkään, jäisi uutiset vähän vähemmälle, voisi jopa vaikuttaa positiivisesti hyvinvointiin ;)

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä täällä! Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2013 - 15:04

Puhelimen tarvitsen välttämättä olosuhteista johtuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2013 - 16:47

Puhelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2013 - 17:33

Televisota ja tietokonetta ilman voisin olla vaikka koko loppuelämäni. Puhelinta en päiväääkään. Vaikken tätä laitetta käytäkkään kuin pakon edessä niin siitä on kuitenkin tullut nykyaikana minulle todella tärkeä keino varmistaa se ,että saan tarvittaessa hyvinkin nopeasti apua sitä tarvitessani,ja että minuun itseeni saa tarvittaessa kuka tahansa yhteyden hyvin vaivattomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2013 - 21:23

Puhelin päivittäin käytössä..ja tämä tietokonekin..telkkarista voisin luopua kuukaudeksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.08.2013 - 23:20

Ilman puhelinta voisin olla ihan hyvin. Joskus menee viikkoja etten ole ollut mihinkään yhteydessä eikä kukaan minuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 14:26

En voi vastata kysymykseen, koska oli ehto, mutta vastaan kuitenkin. Voin olla ilman tietokonetta, sillä sitä minulla EI ole. Kavereiden luona napsuttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 18:05

Kaikkia ilman voisin kuukauden olla, kunhan ne eivät ole pois saman kuukauden aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2013 - 13:51

Televisio on ihan turha kapistus. Olin ilman televisiota monta vuotta kun siirryttiin digiaikaan, enkä periaatteesta alkanut digiboksia tai digitelkkaria ostamaan, ei tarvinnut televisiomaksuakaan maksaa, säästöä sekin. Hyvin pärjäsin ilman. Hankin halvan digiboksin vuoden vaihteessa, kun alettiin televisiomaksun sijasta veroa periä, mutta vähään on katsominen jäänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2013 - 20:13

Tietokonetta ja puhelinta tarvitsen työni takia, jäljelle jää siis telkkari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2013 - 12:05

Puhelin ja telkkari. Tietokoneeseen olen jo kasvanut kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2013 - 13:25

Puhelin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2013 - 19:28

Ehdottomasti ilman televisoita ja pidempäänkin kuin kuukauden.