Herättääkö ajatuksia? Kuulostaako yhtään tutulta?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...9_ma.shtml

Avainsanat: matkailu virheoletukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2013 - 20:35

Kyllä ihan tutulta kuulostaa..itse olen oppinut jo..että yritän ottaa vain kaikki tarpeelisen mukaan..että hyvin tulee toimeen..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2013 - 10:56

En reissaa, kun pari kertaa vuodessa äidin luo, junalla. Jouluna takaisin tullessa oli 4 laukkua, joista painavin 16 kiloa. Raahaa niitä sitten yksin junasta junaan ja metroon. Nyt kesällä vaatteita tuli kyllä käytettyä,mukaan otin 3 kenkäparia, takaisin tullessa niitä oli 11 paria! Ja muutama uusi paita, sun muuta vaatetta. Painoi se laukku taas..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.08.2013 - 09:16

osa ohjeista oli ihan itsestään selviä, osa ihan päin honkia, ei noita kannata lukea enää sen jälkeen kun on muutaman reissun tehnyt ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2013 - 12:44

Joo kyllä jokainen tietää tai ainakin luulee tietävänsä mitä tarvitsee, minullakin on kassi pakattuna js tulee lentävä lähtö sairaalaan, usein se kyllä jää kotiin kun tk,sta suoraan viedään lasarettiin. On anottava hammasharjasta kampaan lähtien,pitäs olla silmätipat itsellä ym.
Ainahan sitä on tarpeetonta matkalle lähtiessä tai puuttuu jotain.
Vallukissa on ilmeisesti varustautunut vuoden reisuun. Kengätkin näyttää riittävän 10 vuoden kesäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.08.2013 - 22:27

Reissussa rähjääntyy... matkailu on opettanut paljon kantapään kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 18:04

Tutulta kuulostaa ja etenkin ylipakkaamiseen alkuaikoina sorruin itsekin.....eilispäivänä Berliinin lennolta palattuamme seurasimme erään maailmanmatkaajan ongelmaa... oli herra pakannut auton avaimet matkalaukkuun, joka ei sitten samassa koneessa tullutkaan maailmalta, perhe kävi hieman kuumana, kun kotimatkaa oli vielä lähes 700 km edessä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2013 - 03:51

Kävin pohjoisen matkallani parilla lentokentällä Ivalo ja Kittilä autollani. Kummassakin jäi kahfeella käymättä kun ei ollut maksutonta luhytaikaista pysäköintiä. Eikä matkavakuutustakaan (yli 70-vuotias), pakollinen auton vakuutus korvaa henkilövahingot liikenneonnettomuus tapauksissa.