Joko räsymatoissa loistavat kirkkaat ja tummemmat raidat kirkkaina, eli onko mattopyykki tehty?

Avainsanat: harja mäntysoopa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2013 - 10:44

Ei ole vielä. Pitäs kyllä käydä se yksi ainoa matto, joka on, sutasemassa. Kun vielä ilmojakin riittää, sais ulos kuivumaan. Kunhan vain sais isännästä niin paljon irti..!

Kysyjän kommentti

Isännän matto on siis enään pesemättä, kovin on tummia raidat sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2013 - 15:43

Osan pesin itse ja osan pesi anopin kokelas...Tykkää niin painepesurin kanssa heilua...Että juu u.Puhtaita ovat!
Toisaalta pieni koiranpentumme pitää huolen, että muutama matto varmaankin vielä joudutaan pesemään uudestaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.08.2013 - 08:32

on pesty, vaikkei räsymattoja olekkaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2013 - 09:59

Ei, kun ei tarvitse pestä ainuitakaan mattoja. Osa on näes sellaisia jotka ei vesipesua kestä ja ne jotka kestävät pesemme tarpeen niin vaatiessa vaikka keskellä talvea vaihtamalla uusiin. Ovat peijakkaat jo niin vanhoja, että vaihtaminen on miille ainoa konsti värienkirkastuksen. Muut pesukonstit voisivat vain vaurioittaa kuteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2013 - 18:34

Matot on pesty, mutta eipä kyllä raidat kovin kirkkaana loista, kun ei pesupaikkojen vesikään ole kovin kirkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2013 - 20:38

Kaikki matot on pestynä..eteisen matot voisi pestä vielä uudestaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.08.2013 - 22:25

Tummat eivät loista, ne vain auttaa niitä kirkkaita loistamaan kirkkaammin. Ei ole räsymattoja, ovat liian raskaita käsitellä jopa kuivana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 17:58

Pyykkimummo hoitaa mattopyykin, hakee kotoa ja tuo pestyinä kotiin, laskun kera.