Onko tämä kesä tuonut elämääsi enenpi iloa kuin surua?

Avainsanat: vaaka tasoissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2013 - 13:11

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Ja kun kentää siivin valkein niinkuin joutsen..

Elämä ottaa ja antaa. Nyt se on antanut ja paljon :)

Kysyjän kommentti

Ihanaa Matula,että Sinunkin päiväsi ovat kirkastumaan päin.ieno. tulin oikein hyvälle mielelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2013 - 15:36

Iloa! Poika sai opiskelupaikakseen haluamansa,miehelläni ja minulla on töitä,terveys kaikilla jotenkin kohdillaan ja laumamme kasvoi pienellä koiranpennulla;kaikki hyvin! Niin ja tietysti:olaan päästy myös matkustelemaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.08.2013 - 22:05

Enemmän iloa ja pieniä murheita, surua ei ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.08.2013 - 08:34

kissanaisen kanssa samoilla linjoilla, isompaa surua ei ole tarvinnut kokea ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2013 - 10:08

Tasaista taaperrusta tämä eloni on ollut, eli kesä ei ole tuonut elämääni sen enempää suuria suruja (onneksi!) kuin suuria ilojakaan jollei sellaisena voi pitää sitä jatkuvaa riemunaihettani ja onnentunnettani jota koen (jopa kinastelujemmekin keskellä) omista ukkokullistani ja siitä että he kuuluvat osana hyvää elämääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2013 - 20:48

Kyllä on taspuoliseti ollut surua ja iloa..Veljeni poismeno äkillisesti oli todella raskasta..mutta samalla viikolla,kun veljeni siunattiin syntyi tämä meidän ensimmäinen 4:jättä polvea..on sellainen terhakka miehen alku..
Tänään sain tietää,että Joulukuussa syntyvä on sitten prisessa..sitten on kumpaakin sukupuolta.
Tyttären häät on syyskuussa..sekin ilonaihe..
Mieheni sairaudet kyllä välillä masentaa,kun teitää että loppuelämän sairauksia riittää..ja kaikki joudun tekemään kotona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.08.2013 - 22:24

Yritin antaa enemmän kuin sain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 17:57

Vaaka on aikalailla tasapainossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2013 - 13:54

Kesä jo ihan itsessään tuo iloa ja surut ovat onneksi kiertäneet minut kaukaa.