Onko wales oma valtio?

Kiireinen, pikainen vastaus kiitos !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2008 - 18:40

Wales on osa Isoa Britaniaa, niinkuin kaikki tietävät, paitsi walesilaiset. Meneppä Walesissa pubiin ja kysäise siellä istuvilta mielipidettä, tuskin tunnustavat englantilaisia sukulaisikseen ja puolet niistä luulee että Ton Jones on niiden hallitsija (vähän panin omiani, mutta tuohon suuntaan se menee)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2008 - 21:33

Wales on Ison-Britannian niemimaa.
Osa Yhdistynyttä kuningaskuntaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 21:38

Wales ei ole oma valtio, vaan se liitettiin lopullisesti Englantiin 1536 kuningas Henrik VIII:n aikana, englannista tehtiin virallinen kieli ja Englannin lait ulotettiin koskemaan walesilaisia.

Lisätty: 14.11.2008 - 17:01

vast, ks. alle: En muista, mihin kellonaikaan tää kysymys on tullut (kun se ei näy tääl napsu??,murinaa)
Alkanut epäilee (ai mulla paranoidisia oireita, heh), et nää nopeasti vastauksia haluavat istuvat koulunpenkil jossain koneen äärel kokeis, ja äkkii pitäs saada vastaus koekyssärii, saatanpa olla vääräskii, hyvin pal mahollist, mut...? Tähänpä kysymykseen vois vastata nää nopeesti vastauksii haluavat...hmmm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 22:12

Miksi niin monella on niin kiire vastauksien kanssa.Ei kaikki roiku tällä sivulla 24/7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2008 - 18:12

Siinäpä oiva kysymys, ei tuo walesjuttu, vaan miksi nopea vastaus? Varsinkin kun oppilaille mainostetaan näitä miniläppäreitä koulun reppuun. Niilläpä on sitten hyvä kysellä vaikka kesken kokeen vastauksia sieltä, täältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 14:21

Niin... kummallisat tuntuu "opiskelelu" olevan nykyään, ei tarvi lukea juuri mitään ja joku toinen onkii vastauksia!