Athineon, Rodos, kokemuksia toivotaan.

Kertoisitteko kokemuksia huoneistohotelli Athineonista Rodokselta. Meillä kaksio, taitaa olla kaikki huoneistot kaksioita. Onko puhtaat huoneet, vessa ja suihku, uima-allas ja allasalue. Mitä aamiaiseen kuuluu? Aamiaisista on vastattu, että perussetti, mutta niitäkin on niin montaa erilaista. Asiat lähinnä kiinnostaa siksi, että mukana 6-vuotias. Kaikki muukin tieto hotellista ja alueesta otetaan mielellään vastaan. Menossa ollaan syyskuun puolivälissä.

Lisätty: 06.08.2013 - 11:53

Kiitokset vastauksista kaikille. Reissattu ollaan jo aika paljon ulkomailla 6v. poitsun kanssa. Silti sitä aina uteliaana haluaa tietää kaiken mahdollisen uudesta hotellista/kohteesta, sekä mahdolliset vinkit jne

Avainsanat: athineon rodos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 05.08.2013 - 10:16

en muista juuri tuota hotellia, mutta kyllä rodoksella 6-vuotiaan kanssa pärjää oikein mainiosti, jos ei ole hirmuisen allerginen. aamiaisella on tietysti juustoa, makkaroita, vaaleaa leipää, jugurttia hilloja hunajaa, hedelmiä jne. kaikki ylimäräinen plussaa ja rahalla saa lisää, huoneet ovat riittävän puhtaita ja ilmatkin ovat lapselle hyvät, samoin veden lämpötila, joten hyvää matkaa teille ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2013 - 11:41

Minä en tiedä hotellista mitään, mutta voin toivottaa hyvää onnea hotellin suhteen ja 6-vuotiaalle antoisaa
retkeä, jota harmaapäänä muistella.