Täällä vielä yökyöpeli kysyy,miten kätevä on lumilinkoa käyttää?

Olen harkinnut lumilingon ostoa,kun talvi koittaa..kun ei yksin jaksa kolata pihamaita..

Avainsanat: lumilinko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2013 - 10:01

Näin kesällä lumilinkoa on helppo ja kevyt käyttää. Vaikka autotallin nurkassa. En oikein ymmärrä lingon ideaa, eikös se vain "linkoa" lunta paikasta juuri siihen, jonka olet juuri putsannut?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2013 - 11:18

Ei se niin kovin vaikeaa ole, mutta kun on satanut vähänkin enemmän suojalunta niin lingossa pitäisi olla vähintään 10 hevosvoimaa, muuten se ei jaksa lingota lunta vaan tukkeutuu helposti. Parhaimmissa on jopa sähkökäynnistys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2013 - 11:44

Voi, voi kun on nuo linkousasiat meikäläisellä vain pesukoneen varassa. Huoltoyhtiö kun hoitelee tuollaiset hommelit. Tosin ei nekään linkoa, vaan auralla työntelevät. Onneksi löytyy noita asiantuntijoita joilta voit kysyä neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 13:29

no tota noin niitä linkoja on erikokosia. semmoset jotka seisoo omilla pyörillään on helppo käyttää.
työ tekee mestarin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 18:41

No ei se varmaan vaikea ole, kun se näin kesähelteellä Liisukan mieleen tulee. Näillä keleillä on kevyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.08.2013 - 09:21

ei aavistustakaan, tuntuvat hajoavan helposti, molemmilla naapureilla viime talvena linko oli korjaamolla ainakin kerran ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.08.2013 - 21:34

Jos näppivoimia riittää niin eiköhän se sinulta onnistu. Etsi sellainen mahdollisimman helppokäyttöinen.