Eiköhän pinnistetä jokainen,kun kasä mennyt melkein ja syksy saapuu,että alkaa taas kysymysiä syntymään,ja (vastauksia tulemaan)?

Sehän on meidän kaikkien ilo elämään..kysytään ja vastaillaan..

Lisätty: 03.08.2013 - 00:51

Kaipaisi samaa huumoria,kun aikaisemminkin...silloin säiltysi mielenkiinto...

Avainsanat: eiköhän pinnistetä napsussa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.08.2013 - 21:32

Kaappauksen jälkeen tämä muuttui... se uusi kilpailija vei täältä porukkaa. Salaseura pitää vieläkin pintansa... harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 03.08.2013 - 00:55

passaahan se, kun pikkuhiljaa siirrytään ulkohommista tänne sisälle ,)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2013 - 11:41

Vastailen kyllä oli kesä tai talvi. Kysyjänä olen huono. En keksi mitään kunnollista kysyttävää. Ruoka- ja sääkysymyksiä on ollut pilvin pimein, joten niitäkään en viitsi kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 18:43

Se aihehan on aina vaikea, kun ei joka päivä viitsi pöperöistä kysyä ja pyykinpesusta.
Täytyy oikein istahtaa ja alkaa tekemään, mutta minulla ne avainsanat ovat hankalia, mutta eihän niihin pakko ole vastata jos avainsana on mikä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 22:37

Tämä foorumi oli joskus aiemmin (ennen korkkaamista) paljon vilkkaampi, mutta nyt on selvästi hiljaisempi.
Ilmeisesti moni jätti tämän foorumin juuri sen takia ja ajat ovat muutenkin muuttuneet siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2013 - 12:34

Vähiin on jäänyt napsuilu omalla kohdalla. Hyvät ilmat ovat pitäneet pois koneen ääreltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 17:13

yritetään, yritetään...