Onkohan minun päässä jotakin vikaa,kun kerran viikossa jaksan kysellä jotakin...ja vastailla kysymyksiin?

Parempi ehkä näin,kun olla ihan hiljaa..kun on raskasta elämä elämänkuppanin sairauksien takia..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.08.2013 - 11:36

Ei se vialta vaikuta, vaan hyveeltä lähinnä. Hyvä kun jaksat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 03.08.2013 - 00:34

ei se ainakaan vian merkki ole että jaksaa ponnistella vaikeuksista huolimatta, pikemminkin päinvastoin, voimia sinne ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 11:26

Vikaa on varmaan meissä monissa muissa, kun ei viitsitä kysellä eikä paljon vastaillakkaan. Ei ole sattunut kohdalleni sairaan hoitovastuuta. Omaishoitajan työ on varmasti sitovaa ja raskastakin.
Yksin olen asunut jo 17 vuotta. Kesä on ollut ihan hyvä ja vielä sitä on jäljelläkin. Siinä tuli vastaukset jo muihinkin liisukan kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 18:45

Se on ahkeran ja tunnollisen ihmisen merkki. Pitää pystyssä aloitettua kerhoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 22:39

Jäi hieman epäselväksi: Jaksat VAIN kerran viikossa vai JOPA kerran viikossa? Onko se sinusta paljon vai vähän - se kerran viikossa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2013 - 10:00

Ei se kenestäkään pipipäätä tee jos jaksaa napsutella ainosataa, tai peräti yhden kerran viikossa. Me muut saatamme vain luuulla tässä tapauksessa, että tietokoneesasi on vika joka estää usamman napsuttelun per viikko, tai että sinuunkin on tarttunut joko a) täällä napsussa parhaillaan kulovalkean lailla leviävä tauti nimeltä lorvikatari jonka pahin oire on juuri nuo vähentyneett napsuttelut, tai b)tekemishulluus jonka vuoksi ei kotitöiltään ja muilta menoiltaan ehdi napsuun kuin korkeintaan kerran viikossa jos sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2013 - 13:38

Samaa mieltä janjaan kanssa. Peiliin katsomisen paikka olisi itsellänikin. Hatunnosto teille kaikille, jotka jaksatte pitää tätä sivustoa hengissä. Ja syvä kumarrus. Ehkä se tämä Suomen lyhyt mutta vähäluminen kesä vie voiton. Kesä on vain kerran vuodessa, joten siitä pitää ottaa kaikki irti. Toivottavasti syksy ajaa porsaat sisätiloihin ja saamme napsutella oikein olan takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.08.2013 - 21:30

Hyvä että jaksat... minä alan jo luovuttamaan. Elämä on raadollista ja kaikki eivät ole sitä miksi heitä on luullut. Tsemppiä ja voimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 17:08

Ihan kiva kun jaksat kysyä ja vastata, muutoinhan napsulaisia uhkaisi sukupuutto....