Oletko joutunut siihen tilanteeseen,että joudut jatkuvasti huolehtimaan(sairaasta)ihmisestä?

Tällainen on minun rooli nykyään..mihin pitää sopeutua..

Avainsanat: sairaan huolehtiminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 03.08.2013 - 00:36

en onneksi... ainakaan vielä, tulevaa ei kuitenkaan etukäteen tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.08.2013 - 11:35

En ole joutunut, mutta koskaan ei tiedä mitä tuleman pitää. Täytyy vaan toivoa että kaikki pysyvät terveinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 22:41

Ei koskaan, mutta elämä on tällaista. Ihmiset sairastuu ja sitten kuolee lopulta. Ei ole siinä suhteessa mitään illuusioita.
Onneksi ei ole tarvinnut ketään hoivata, kun asuu yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2013 - 11:51

En onnekseni, kun tuo äitinikin sai hyvän hoitopaikan vanhainkodilta, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan joten empä tässä ja nyt naura/itke ilosta/surusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.08.2013 - 21:28

En varmaan siinä tilanteessa mitä oletan sinun tarkoittavan, mutta olen henkisesti elänyt kahden sisareni rintasyövän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 17:06

Vain tilapäisesti toistaiseksi, mutta koskaanhan ei tiedä mitä tuleman pitää, joutuuko auttajaksi vai autettavaksi...