Miten monessa sukupolvessa ..teillä eletään tällähetkellä?

Meillä alkoi 4:jäs sukupolvi kun, pikku Jimi syntyi 15.5-13..ja joukuussa vielä uusi tulokas..sukupuoli selviää ensiviikon ultrassa..

Avainsanat: mones sukupolvi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2013 - 11:13

Kolmessa polvessa mennään.Muutama vuosi sitten oli 4 polvea, kun suvun vanhin eli....Poikani sitten varmaan aikanaan tenavia väsää, mutta oletettavasti ei ihan pian :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2013 - 23:53

Kappas vaan taas ollaan yhtäaikaa samoissa aatoksissa 4:ttä polvea on meilläkin..
Lokakuussa tyttäreni tekaisee taas tytön..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.08.2013 - 00:38

vain kolme, mutta vanhimmat kakarat ovat kyllä lapsenteko-iässä, käyttävät kiusallaan ehkäisyä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2013 - 11:25

Kolmessa vain minun puoleltani, mutta lapsenlapseni äidin suvun puolella kuudessa. Vanhin isoisoisoäiti on jo yli sata-vuotias. Ja mitenkö se on mahdollista - no kun kaikki äidit ovat tehneet lapsensa alta kaksikymppisinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 13:15

Yksi polvi on vaikka onkin kaksi jalkaa! Pöö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 19:09

4:ttä polvea mennään, nyt siihen tulee elokuulla 3 jalka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2013 - 09:17

Taidan voittaa tämän kisän sillä meillä on peräti kuusi polvea :mummu/isomummu, mummun/isomummun lapset,lasten lapset ja lasten lasten lapset, sekä mummun/isomummun kaksi uutta polvea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2013 - 13:28

Neljällä mennään äitini sukuhaaraa. Isäni kohdalla polvi on katkennut eli toinen polvi vasta menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.08.2013 - 21:27

Pattipolvessa... tyttölapsosia jälkikasvuna. Ja kaikki perineet mumminsa polvet.