Mikä on ollut sato,jos olet jotakin kasvattanut kesän aikana?

Lisätty: 02.08.2013 - 22:48

Veden vähyys taivaalta,kyllä on satoja pienentänyt minulla.

Avainsanat: sato tänä kesänä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.08.2013 - 21:25

Kaikessa olen huomannut ettei oikein mitkään kasvaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2013 - 23:46

Eipä ole tullut kasvatettua mitään, mutta kukkasia tulee parvekkeella hoidettua..
Paas kattoon ovatko elossa kun tulee kotivahdit huomenna jotta pääsemme Rodokselle lähtemään lapsenlapsemme kera..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.08.2013 - 00:48

sipulit olivat huonolaatuisia, keräsin tänään loput pois. valkovattuja on tullut, mutta nekin vähän riutuneen näköisiä, mustat viinimarjat aivan ihania, isoja ja hyvän makuisia, potuista en vielä tiedä ja kesäkurpitsoja tulee ihan ok, punaiset viinimarjat ovat laikkuisia, kaadetuissa pensaissa on vain vähän marjoja, herneet on kerätty enimmäkseen, hyviä olivat ja ovat, jopa koira syö, karviaisista tulee hyviä, mutta niitä on vähemmän kuin viime vuonna, tomaatit eivät näytä kerkeävän ollenkaan, ovat vielä vihreitä ja pieniä, chiliä tulee vähän, saa mausteeksi purkkiin kuivatettua, aroniaa tulee paljon, siitä saa mehua, retiisit jäi pottujen ja kesäkurpitsan varjoon, ei tule mitään sieltä, vaatii ensi kesänä paremman paikan. salaatit ja ruohosipulit ovat myös jääneet pottujen varjoon ja rikkaruohojen armoille, liian tiivis kattaus, ensi vuonna sitten parempaan järjestykseen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2013 - 11:33

Parvekkeella kasvatin tilliä, persiljaa, herneitä, salaattia ja ruohosipulia. Sadoksi asti niistä ei ollut, mutta viehättivät silmää siihen asti kunnes kellastuivat ja piti heittää pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 19:10

En ole kasvattanut mitään, ainoa oli pelakuun oksan varastin ja juurrutin sen tyttärelleni ja se kukkii nyt.
en varastanut hautausmaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2013 - 11:15

Kukkia, maustekasveja, porkkanoita,salaattia...Siinä jotakin herkkuja näin aluksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 16:20

Ainoa kasvatettava tänä kesänä on ollut amppelikukka terassilla, ja sen kukoistus on ihan kiinni siitä miten jaksaa kuivat kukat nyppiä ja olla kastelematta liikaa.