Oletko nauttinut kesästä?

Avainsanat: kesän nautinto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2013 - 12:37

Täysin palkein. Upea kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2013 - 23:52

Kyllähän on tullut täällä kotisuomessa nautittua jonkun verran, vaan lomamme alkaa huomenna pari viikkoa Rodoksella jokunen päivä kotona, sitten taas suunta kohti Lappia Kittilää tyttären perheen luo ja kun sieltä selvitään päivä kotona ja tuolla uudella Vikingillä lähdetään risteilylle 29 päivä.. joten nautitaan täysin rinnoin elokuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.08.2013 - 00:53

kyllä, vaikka aika sateinen olikin, oma piha muutamalla lomareissulla höystettynä antaa niin paljon mahdollisuuksia puuhata mukavia juttuja että sama se noille ilmoille loppujen lopuksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2013 - 11:29

Olen todellakin nauttinut. Ilmat ovat pääasiassa olleet suotuisat. Kävelyt metsässä ovat antaneet uutta voimaa ja kaiken huippuna sain pitää lapsenlapsia luonani, pienempää muutaman päivän, vanhempaa peräti kaksi viikkoa. Se jos mikä oli nautinnollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 13:35

no tota noin olen nauttinut täysin rinnoin.ilmat vaan on ollu tääl etelässä vähän vaihtelevat .kaikkea uutta on mukava kokeilla.edessä on tänä kesänä tutustuminen uuteen m/s grace ,joka lähtee turusta
päätepisteenä tukholma.ps .miilainenkohan on viinikokoelma.?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 19:12

Valehtelisin jos sanoisin, että olen nauttinut, en paljoakaan, koska kipuni ovat sitä luokkaa, että särkylääkettä ei voida antaa enempää. Ja polveakaan ei luultavaasti leikata muiden sairauksien takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2013 - 22:42

Vain vähän - jostain syystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.08.2013 - 21:24

Onhan tuo paikoitellen hellinnyt. Yksi upea ja poikkeuksellinen kohokohtakin siihen mahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2013 - 16:18

Kyllä olen nauttinut, ja nyt kun kesäloma vielä alkuvaiheessa niin jatkan kesästä nauttimista.