Kuinka monta tavallista/normaalia kahvikupillista saa 1/2kg kahvipaketista keitettyä?

Kaupunki lupasi 'juhlallisesti' kokonaisen kahvipaketin jouluksi yhteisesti työntekijöilleen (noin 70 henkilöä), mahtaako näin arvokas lahjus riittää kaikil?, tuli vaan mieleeni, josko teitil tietoo? Riittääkö yhest paketis näille 70:lle kahveeta vai pitääkö ottaa puolkupposii, jottei joku jää vallan ilman?

(voips tietty olla et siihen kylkiäisiks saap viel juultortunkii, heh)

Avainsanat: kahvi riittoisuus tavallinen kupillinen kahvipaketti joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2008 - 21:04

Mie tässä kahtelen Brazil kahvi pakkausta ja tuossa näyttäis lukevan että: Pakkauksesta saadaan n. 65 kupillista kahvia. Elikkäs meneepi varmaan sinne puolenkupin puolelle, jos vain yksi kahvipaketti käytössänne. Voi hitsin pimpula, sanon mieku rieku täält vaan.

Lähteet:
kahvipaketti + omat löpinät kaupan päälle :D

Kysyjän kommentti

Ku taas näin vaikeet valita toisaalt (hauskoja/mukavii vastauksii kaikil), mut siul ehk se tarkempi hyvä vastaus, kiitti siul, vaikken voi tähän asiaan pal vaikuttaakaan, mut tiistaise kokoukses sanottii et ehk saapi sittenkii 2-3 pakettii tälle määräl, heh, ku edellises kokoukses sanosin, et ihka totta jipppii, saadaaks me tosiaan kokonainen paketti kahvii..., kiitoskiiii siul...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2008 - 19:59

www.kahvi.net/
Tuossa osoitteessa väittävät olevan kahvista kaikki.
Minä en tosin löytänyt, mutta onhan tässä koko yö aikaa etsiä.

Lisätty: 13.11.2008 - 20:05

Jos pannaan 7g kuppia kohden, se on 7x70=490g. Silloin paketin pitäisi juuri riittää 70:lle hengelle. Tää on siis ihan hatusta vedetty arvaus, elä ota ihan vakavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 22:19

no jos minut kutsutte keittäjäksi, niin puolet jää ilman, mutta vettä lisää ja sillähän ongelma hoituu ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2008 - 11:12

Riippuu nesteen määrästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2008 - 12:06

keittäkää siitä paketista sata kupillista ja kutsukaan lahjoittajat mukaan kahville