Onkko kenelläkään kokemusta Puerto de la Cruz hotellista Teneriffalla..?

Lisätty: 01.08.2013 - 07:29

Tarkennan sen verran, että kyse on tosiaan tuon nimisestä hotellista, joka sijaitsee Puerto de la Cruzissa.. :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2013 - 17:53

Jaahas.Olen käynyt maassa 7 eri kertaa monen vuoden aikana.Riippunee,mitä hakee...Aikanaan tykkäsin hotellista nimeltään Palmeras Playa, mutten tiedä millainen se nykyisin on, saatikka millä nimellä tai toimiiko edes enää.Myös pikkuruinen Bambi oli ihan kiva vaatimattomuudessaan.Tenegia on kulunut iso rohjo, mutta kyllä sielläkin unta saa...
Sinuna luottaisin aika pitkälle, mitä esitteet hotelleistaan lupaavat ja kertovat.Eivät kykene enää ihan puutaheinää lupaamaan,koska silloin kaikkoaa asiakkaat;kilpailu on niin kovaa.
Jokatapauksessa Puerto on edelleen minun lempipaikkani niillä saarilla :) Oikein hyvää lomaa sinne!

Höh.Taisin ymmärtää tekstin väärin! En tietääkseni ole kyseisessä hotellissa käynyt :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2013 - 17:54

no tota noin .ei oo ittellä tietoo,mut arvosteluja on . www.hotels.com ja sieltä hotellin nimi.
näyttää olevan aika hyvä hotelli mukavuuksineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.08.2013 - 19:57

ko. kaupungissa olen käynyt puolenkymmentä kertaa, mutten muista että olisin edes nähnyt moista hotellia, mutta hyvä se on, ja paikka ihan mukava, joten hyvää matkaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2013 - 22:56

Ei ole kekemusta tuosta hotellista..Las Vegas hotelli missä viimme-reissun asustin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2013 - 23:48

Enpä ole tuolla käynyt..
Ja kumminkin jokaisella on omat ajatukset hotellista, itse haen hotellin johon on kiva päänsä kallistaa en mitään luxusta hae vaan normi huoneen aamiaisineen... joillekin taas pitää olla nätti ja viihtyisä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2013 - 19:55

Olen käynyt useasti Puerto de la Cruzissa. Ko. kaupunki on ollut aina mieleeni, mutta, kun olen vanhentunut ja perhettä on siunaantunut, niin Puerto de la Cruzin sää on suomalaisten talviloman aikana alkanut huolestuttaa minua. Puoliso, kun ei lähde joulunaikana mihinkään kotimaasta. Kaunis kaupunki ja ihana ilmapiiri. Cruzissa paljon hyviä hotelleja. Jos matkustat Cruziin, niin ota valmismatka aamupalalla tai puolihoidolla ja, jos tiedät, etteivät säät sinua suosi, niin ota täysihoito. Ruoka on Kanarialla ollut aina mieleeni. :) Samannimisestä hotellista kuin lomakohde, niin ei omakohtaista kokemusta löydy.