Millainen ilma on muualla?

Täällä ainakin on koko aamun paistanut aurinko ja on ollut hiostava ilma.

Avainsanat: aurinko hiostava ilma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2013 - 08:07

Hiostava ilma, mutta nautitaan täysin rinnoin..
Ukkosta varmaan myös ilmassa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2013 - 19:22

Aamupäivä oli täällä meilläpäinkin todella aurinkoinen,poutainen ja todella hiostava ilma, mutta kuikas ollakkaan nelisen tuntia sitten alkoi ensin ukkonen jyrähdellä ja sitten sataa kaatamalla. Sadetta kesti puolisen tuntia ja nyt sen jäljiltä on pilvipoutainen ja kosteahko ilma. Mittari näyttää 21,4 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.07.2013 - 07:54

kesäinen, välillä sataa, välillä paistaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2013 - 16:02

Eilen helteinen ja kaunis, tänään helteinen ja kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2013 - 19:48

Aurinkoinen ja lämmin sää, tänään meillä Savonlinnassa on Pyhän Olavin juhlapäivä, ja todennäköisesti ei tänä Olavina ole samanlaista myrskyä, joka oli muutama vuosi sitten samaisena päivänä Asta-myrskyn merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2013 - 15:40

Miksi täällä ihan sitä samaa kysellään? Eipä täällä sää paljon ole muuttunut, mutta sitä ukkosta ei vielä ole tänne itä-helsinkiin tullut, kanssa myskytuulien. Vaikka aina telkkumetkut lupas niin. Sais kyllä tulla, ett ois jotain teillekin kerrottavaa.Ja raikastuis ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.08.2013 - 11:12

Ilma oli kuin morsian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2013 - 11:52

Vettä sataa ja kaikkia v*tuttaa ;) no joo loma on aina lomaa vaikka sataiskin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2013 - 19:54

Hyvä ilma ja kaunis auringonlasku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2013 - 23:26

Ilmat ollet todella lämpimät koko viikon...Kotkan meripäivilläkin sai ihmistet nauttia..todella helteestä..itse en kyllä käynyt koko tapahtumassa..vaikka asun Kotkassa..