Tuli eilen ostettua Selviytyminen DVD ?

Kertoo tositarinan yhdestä perheestä jotka pelastuivat silloisesta Zunamista.. Thaimaassa..
Ei sitä ilman kyyneleitä pystynyt katsomaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 29.07.2013 - 07:53

olihan se hirveä onnettomuus, ei kyllä tee mieli sitä enää katsella, muistan ne uutis- ynm. videot vieläkin liian hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.07.2013 - 16:00

Muistissa on kaikki tv:n näyttämät kauheudet kyseisestä tapahtumasta. En halua DVD:ltä lisää sitä kauheutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2013 - 17:09

Noniin,sitte katsastamaan ja nessu-paketti viekkuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2013 - 19:45

Jätän mieluummin katsomatta tuon DVD:n , muistissa on vielä hyvin uutisointi kyseisestä tapahtumasta, etenkin, kun tuttavaperheen poika oli tapahtuma-alueella, ja alkuun oli vaikea saada tietoa hänen kohtalostaan. Hänen kohdallaan kaikki päättyi hyvin, oli lähtenyt jatkamaan matkaa päivää aiemmin, kuin oli tarkoitus ja vältti tsunamin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2013 - 15:58

Tämä on Estoniasta, mutta samanlainen. Miksi toisten läheisten menetyksen tuskaa pitäisi vielä ostetulta DVD:ltä katsoa? Helsinkiin entiseen margariinitehtaaseen ruumiita kannettiin, koska siellä oli kylmiöt. Olitko tunnistamassa?Mieleni pahoitin kysymyksestäsi. Hukkui onnettomuudessa myös minun tuttavain, jota koskaan löydetty ei, jäi muistot vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.08.2013 - 11:12

Minä olen katsonut kaikki dokumentit siitä, sekä itselläni on Thaimaasta ostettu dvd siitä turmasta.
Ihan olen livenä nähnyt niitä Selviytyjiä. Menin heti ensimmäisten joukossa tsunamin jälkeen sinne lomalle. Paikallisista näki miten tragedioista selvitään - nostan hattua ja kunnioitan heitä suuresti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2013 - 19:56

oo muistot kattavat tapahtumat en tarvitse muta.