Jukka Virtanen tänään 80vuotta.Tuleeko mieleen joku hauska muisto?

Todella monitoiminen mies!

Avainsanat: jukka virtanen 80v

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.08.2013 - 11:05

Ei varsinaisesti, olen aina pitänyt hänestä - teki hän sitten mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2013 - 21:44

Virtasen lauluääni!!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.07.2013 - 11:11

levyraati ja vanhat speden ja kumppaneiden elokuvat ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2013 - 21:59

Levyraati tuli ensimmäisenä mieleen...ja sitten Uuno Turhapuro ja vääpeli Körmy elokuvita..
Vuosia sitten tapasin Jukka Virtasen Siuntion kylpylässä..kun olimme siellä kuntoutuksessa samaan aikaa..hauska veikko..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2013 - 05:50

Tupakkatoppa ja yksi kamera. Siitä se kai Jukan ura lähti. Levyraadista on jäänyt mieleen -ääää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2013 - 11:00

Onpa tullut miehen kanssa kauan sitten istuttua Ruissalon ravintolassa hänen kummipoikansa ( Helena Karan ja Hannu Lemisen pojan kanssa) jonka kanssa nuorena oltiin yhdessä jonkun aikaa, kunnes huomasin että ei ollut minun tyyppiäni.. ja vanhemmat tulivat minua katsastamaan työpaikalleni kauppaan jossa olin.. Asuivat silloin etelässä ja joskus tulivat käymään kotimaahan lomalle.. Poika käytti heidän muutamaa autoa jolla ajelimme milloin minnekin..
Hauskoja juttuja Virtanen suustaan päästeli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2013 - 15:45

Levyraadin kommentit ainoita mitä siitä miehestä tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2013 - 20:03

Suru sentään ei kuulu minun tuttavapiireihini ja hauskuttajiini, jaarittelija.
ONNEA Jukka sittenkin, ollaanhan me kavereita, lapsuuden kavereitä Kaipolan kulmilta.