Mikä on äkkilähtö?

Tällaisesta olen lukenut mm. tällä palstalla.

Avainsanat: Äkkilähtö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.07.2013 - 23:58

Äkkilähtö on lähipäivinä tapahtuva lähtö. Myymättömät tai peruunteneet paikat laitetaan myyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2013 - 01:19

Jäljellä olevia matkoja myydään halvalla, joskus määritetty hotelli tai määrittämätön, tai vaan ihan pelkät lennot, näkyvät matkatoimistojen sivuilta ja lähdöt ovat lähipäivän juttuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.07.2013 - 09:03

myyvät äkkilähtönä pienellä alennuksella jopa kuukaudenkin päässä olevia lähtöjä, että saavat koneet täyteen, myynti jatkuu siihen saakka kunnes kone on täynnä tai jo matkalla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2013 - 07:47

Tälläinen että tossut jäljelle: www.bubbagump.com/

Lähteet:
lh5.googleusercontent.com/-F...0020-1.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2013 - 22:09

Aikanaan sai äkkilähtöjä halvalla,kun oli vapaita paikkoja...että matkaan muutaman päivän sisällä lähtö..
Hyvällä tuurilla pääsi todella tasokkaaseen hotellin..kun ei ollut majoituksesta tietoa etukäteen..
Nykyään kyllä hinnat nousseet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2013 - 06:28

Äkkilähtö. Hmm... Heti, nyt, ulos, pois, karkuun...Tossut tosin saattavat jäädä, kuten vaatteet, tilanteesta riippuen.. Suunnittelematon meno... Kiireesti... Ja varsinkin, jos vatsa on löysällä, niin tulee monesti äkkilähtö.. Toivottavasti helpotushuone on lähellä...Äkkinäinen päähänpisto matkalle, jos vielä sais paikan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2013 - 08:52

Tulee mieleen sanonta: " Sille tuli äkkilähtö ilmavoimiin!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2013 - 15:42

Monenlaista äkkilähtöä olen kokenut, mutta matkantekoon tuo kysymyksesi kai viittaa. Heti ja halvemmalla pääsee matkalle.