Onko tullut kalasteltua tänä suvena ja jos on niin mitä saaliiksi on tullut saatua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2013 - 20:20

Katiskalla haukea,ahvenia ja lahnaa.Verkolla noiden lisäksi myös siikaa. Poika saanut muutaman lohen virvelillä...
Meillä kalastetaan aina kausiluontoisesti milloin mitäkin;kutuaikojen sun muiden perusteella.Miesväki kalastaa neljännessä polvessa...Minäkin sujuvasti roikun aina välillä mukana.
Seuraavaksi tie vie Kitkalle Kuusamon kupeeseen :) Olisipa vaan sielläkin siimat kireinä!

Kysyjän kommentti

Kausikalastajia meilläkin ollaa.. ja on nuo Kitkan kalavedet tulleet meillekkin tutuiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2013 - 21:16

Kaupan kalatiskillä lähinnä on tullut kalasteltua......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2013 - 22:54

Kyllä se kylmäallas on minunkin "kala-apaja".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2013 - 23:57

Sen puuhan hoitakoot isäntä meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2013 - 01:23

Eipä vuosiin ole tullut kalastettua kuin kaupan tiskiltä ja hallista...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.07.2013 - 09:00

eipä ole tullut, mutta vielä kerkeää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.07.2013 - 16:41

Järvikalastuksesta siirryin sujuvasti kalatiskeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2013 - 22:24

En ole edes mato-onkea saanut veteen..mikä on ollut mielipuuhaani,jos veden päällä on ollut..
kalaa tulee paljon syötyä, olen naapurista saanut kalasaaliita,kun kalastavat paljon,ja minä kastelen heidän kukkaset,kun ovat kala-apajilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2013 - 07:14

Ystäväni kassajonossa pyysi minulta 1e ranskanleipään, oli lähtemässä kalaan, teki siitä syöttejä. Iltasella heitti parvekkeelleni muovipussillisen ahvenia, itse en ollut kotona, Roope-kissa (kuvassa) iltapäivällä huomasi kassin. Hajusta. Aurinko oli koko päivän paistanut sitä kalakassia. Roskiin vaan. Harmittaa. Mutta "ranskanpulla" on hyvä syötti! Minä itse en matoa koukkuun pysty laittamaan, kun se kivusta kiemurtelee. Kalan kyllä otan koukusta pois..