Mikä punainen on eräässä kyläkaupassa näytillä?

Avainsanat: punainen kyläkauppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2013 - 18:58

Olisiko "Lontoon kaksikerroksinen bussi" kuuluisassa kyläkaupassa Tuurissa. Ainakin puneinen ja harvinaisempi meidän kauppojemme pihoilla.

Lisätty: 31.07.2013 - 12:24

Kiitos aktiivit vastaajat ja valitsijat, sekä suopeus Sirkka mummolle..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2013 - 23:40

En keksi kirveelläkään, mutta hakisin sitä *****pu nainen - sanasta, esim.huippunainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2013 - 10:59

Ei hajuakaan, ajattelin että oisikohan Keskisen poika Tuurin kyläkaupassa tuonut jotain esiteltävää...vaikka punainen Porsche tai joku muu vauhtihirviö....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2013 - 16:31

Tiedäpä tuota. En viitsi naapuripitäjään moista lähteä tutkimaan, vaan veikkaan Keskisen Vesan tuoneen 40-vuotislahjansa Ferrarin (F40) Tuurin pihalle rahvaan kadehdittavaksi. Tai sitten jonkun formula-ferrarin. Tai voihan se olla uusi! uhkea! punahiuksinen "elämänkumppani"! Tai pönttö punaista Miranol-maalia... En muuten tiedä edes, mistä kyläkaupasta on kyse.

Lisätty: 20.07.2013 - 20:42

Enhän minä koskaan noita kategorioita lue, en lokeroi muutenkaan. Mutta voihan se punatukkainen kiihtyä tosi nopeesti ja miranolilla voi maalata autoon vaikka vauhtiraitoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2013 - 20:44

Punainen erikoinen auto varmaan Keskisellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2013 - 22:36

Joo, Vesan verrarihan se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2013 - 11:09

Ei kyllä hajuakaan sen enempää kyläkaupasta kuin punaisestakaan. Tuskin olen ikinä sielläpäin edes liikkunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2013 - 16:38

Keskisen kyläkaupassahan se punainen Lontoon kaksikerroksinen bussi on näytillä niinkuin jo moni ennen minua on sanonut. Keskisen siis on se eräs kyläkauppa ja Loontoon kaksikerroksinen bussi se punainen mitä haet kysymyksessäsi.