....ärsyttävää.....?? youtu.be/WlREgYYblcI

yhtä pörröisiä, niin jahtaaja kuin jahdattavakin.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.07.2013 - 21:42

Ihana... koiralainen oli onnellinen kun sai selätettyä pedon. Miten sitten haituvat kostavat masulla, sitä ei tiedetä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2013 - 19:43

Pennun ajatusmaailma on mitä on :) Kaikki uusi on ihmeellistä ja hieman pelottavaakin... Itse en kuitenkaan viitsi turhaa haukkumista kuunnella.Olisin ennemmin lopettanut räyhäämisen alkuunsa,enkä vaivautunut kaivamaan mitään kameraa esille...Mutta kukin tyylillään.Ja ihan söpö pystishän tuo kuitenkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2013 - 10:04

video on poissa.. joten enpä nähnyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2013 - 19:35

Todella ärsyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2013 - 21:30

Video oli poistettu..en pystynyt katsomaan.