Matka Kouvolasta Kuusamon kieppeille lähestyy.Kuinka usein kannattaa pysähdellä matkan varrella?

Pitkä ajomatka kera koirien siis edessä.Ehdotuksia hyvistä pysähdyspaikoista kaivataan!

Avainsanat: lomamatka kuusamo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.07.2013 - 21:38

Koirat varmasti sanelee sen tarpeellisuuden. Ajelkaa vain ja kun näyttää joku paikka viehättävältä tai mielenkiintoiselta - poiketkaa haistelemaan tuulia.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille hyvän matkan toivotuksista! Pari kolme pysähdystä matkalla riittänee :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2013 - 16:57

Mualiman Napa on ehdottomasti nähtävä. Siispä Kuopion torille oekeita immeisiä jututtammaa ja kalakukko evvääks ostammaa. Loppumatka männöö sitten naureksiissa! Ellei halua poiketa ohikulkutieltä Kajaanin linnan raunioita katsomassa. goo.gl/maps/Kg4uJ

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.07.2013 - 19:37

riippuu varmaan aikataulusta, mutta eiköhän matkan varrella ole muutamia mukavai levähdyspaikkoja koirien ulkoiluttamista varten, mukavaa matkaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2013 - 06:06

Koirien ehdoilla varmaan mentävä, kyllä matkan varrelta varmaan tasaisin välein löytyy hyviä paikkoja.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2013 - 19:37

Matkakumppanit ja itsekin määräät tahdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2013 - 21:19

Jos kuusamo on kohdepaikka, itse pysähtyisin vain kaksi kertaa. Mitä vähemmän pysähdyksiä, sitä ripeämmin matkakin joutuu. (ainakin tuntuu siltä)
Tulomatkalla voi sitten pysähdellä vähän useamminkin ja useammalla paikkakunnalla, jos aikaa jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2013 - 11:00

Tarpeet sanelee ne pysähdykset.