Julkinen salaisuus viimein julkiseksi;Katri ja Tommi ovat pari!ONNEA heille!Mitä sinä olet mieltä asiasta?

Lisätty: 16.07.2013 - 21:03

Katri Helena ja Tommi Liimatainen.Ovat kaikissa lööpeissä....

Lisätty: 16.07.2013 - 21:04

www.iltalehti.fi/viihde/2013...1_vi.shtml

Avainsanat: katri tommi suhde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2013 - 23:51

Katri on mielestäni kohtalaisen tekopyhä pakkaus, heitä kahta yhdistää varmaan musiikki melkoisen tehokkaasti ja toivotaan antoisaa ja onnellista elämää heille yhdessä tai erikseen, kuten kaikille muillekin. Mitähän rohkeaa tuossa julkistamisessa oikein oli, sitä en ymmärrä?

Kysyjän kommentti

En tunne kyllä kumpaakaan, mutta vaatii mielestäni mieheltä aikamoista rohkeutta julkistaa rakkauttaan huomattavasti vanhempaan ja vielä mitä ilmeisemmin varakkaaseen naiseen.Tosin tuskin se Liimatainenkaan ihan tyhjätasku enää on...\r\nKun Katri on 100v ja Tommi 50v...Hmm...Tuskin on Katri silloin enää elossa....Mutta toivon, että pystyvät täysin sydämin nauttimaan jäljellä olevista yhteisistä vuosistaan!\r\n Nimimerkillä huomattavasti nuoremman miehen kanssa asuva :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2013 - 19:33

Kuka Katri? ja kuka Tommi? Olkoot onnellisia ketä sitten ovatkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2013 - 21:21

Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. Onhan Katri vielä ikäisekseen vetävän näköinen mimmi, mutta entäs muutaman vuoden päästä. Ettei vain varallisuus kiinnostaisi sulhoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.07.2013 - 09:43

onnea vaan sen aikaa kun sitä kestää, onhan se ihan sula mahdottomuus että tommi istuisi 100- vuotiaan katrin sängyn reunalla vielä 50- vuotiaanakin, onni pitää kuitenkin ottaa irti sieltä mistä sen saa joten ei koiraa karvoihin katsominen, vai miten se meni ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2013 - 10:14

Katri Helena on niin hyvä ihminen ettei turhia hätiköi ja ei pahemmin ole juorulehdissäkään ollut koskaan..
Mitä nyt tämä entinen mies törttöilee kertomuksiensa kanssa...
Heille kaikkea hyvää..
Miksi aina julkkisten pitäis kertoa kaikki, saavat hengähtää rauhassa kotioloissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2013 - 22:54

Onneksi olkoon, sekä vanhaksi tulkoon. Kyllähän näistä julkkiksista kirjoitetaan aina uusista rakkauksista, eroista ym. voisivat joskus mökin muijaakin haastatella.Ei minua kiinnosta näiden veivaamiset, sama se on olkoon sitten Katri tai joku muu. Jalat maahan ja samaa polkua kulkemaan, voi olla , että vuosien kuluessa vanhenevat erilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2013 - 21:49

Ei voi vähempää kiinnostaa nää turhat julkkikset, ex-missi-laulajat, juorulehdeltä uudet purukalustot saaneet, rakastuneet, naineet, eronneet, itseään joka lehdelle tyrkyttävät julkisuudenkipeät minä-minät! Mitäpä minä Katria ja Tommia onnittelemaan, kun en tunne heitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2013 - 10:44

Nää on näitä juttuja, jotka ei tule kestämään, mutta olkoot onnellisia niin kauan kuin ovat.