Onko sinua koskaan hypnotisoitu? Haluaisitko kokea?

Voisi olla aika huima kokemus :)

Avainsanat: hypnoosi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2013 - 19:47

Minua ei pysty hypnotisoimaan - vastustaisin sitä ihan alitajunnaisesti. Siihen pitäisi suostua vapaaehtoisesti ja yrittää olla mukana - ketään ei voi vastentahtoisesti hypnotisoida!

Lähteet:
Oma filosofia

Kysyjän kommentti

Kuuluisia \"viimeisiä\" sanoja? Olen nähnyt juuri tuonlaisen tyypin hypnoosissa ...Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2013 - 16:22

Minut hypnotisoitiin jo teini ikäisenä ja kävin hypnotisoija Oliver Hakasalon luona useaan otteeseen..
Kerran oli myös toinenkin asiakas mukana, hän yritti saada minut lakkaamaan änkytykseni..
Kokeiltiin Hypnoosia, rentoutusta, pelottelua ( ison koiransa, hirven kanssa, hänellä oli Vasu niminen hirvi silloin), sähköiskuja ( pieniä) ym. ym. ei onnistunut mies änkytystäni poistamaan..

Vaan vuosia myöhemmin opin taidon itse kun unohdan että olen änkyttäjä ja itseluottamusta kun sain niin änkytys jäi.. ja opin myös sen etten ala lausetta väärillä kirjain yhdistelmillä..

yle.fi/elavaarkisto/artikkel...edia=76589

fi.wikipedia.org/wiki/Olliver_Hawk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2013 - 17:29

Ei ole, olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.07.2013 - 20:11

joskus joku on yrittänyt, ei tainnut onnistua, enkä enää lähtisi kokeilemaankaan, en hoksaa siitä olevan mitään hyötyä, haittaa voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2013 - 10:02

Ei ole hypnotisoitu, mutta saattaisi olla jännä kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2013 - 21:17

Ei ole, mutta haluaisin sitä todella. Olisi kiva tietää millainen olen ollut ja millaisessa elämässä olen ennen touhunnut. PS. Ei ehkä mitään miellyttävää tutkittavaa... mutta elämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2013 - 23:03

Ei vakavasti ole, tuntuu kuin olisin pienessä hypnoosissa joka hetki. Ei aina muista mikä päivä on ja mihinkäs sitä tänään piti mennä tuloksia kuuntelemaan. Ja minne tervveysasemalle purkit, jotka kdessäni ovat pitäs viedä. Ja viimeisenä mitä se lekuri minulle höpisi ruokavaliosta ja tissinlämpöisestä lehmänmaidosta.
Tälläistä hypnoosia saa kuulemma rahallakin ostaa joka päivä nettimediastakin vai oliko se sosiaalisesta mediasta. Sitä on liikkeellä kuulemma, parannuskeinot ovat huonot. Siis varotaan vihulaista.