Oletkos maistanut Paraguayos hedelmää ?

Maultaan tämä kyseinen hedelmä on makeampi kuin persikka ja mukana
maussa ripaus mantelia.

Mistä hedelmästä on siis kyse.

Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Tänään Paraguayo, Saturn peach eli saturnus persikka, Ufo-persikka

Eilen tuli tehtyä pari piirakkaa tästä hedelmästä... ja on yllättävän halpaa Citymarketissa 2.30€ / kg ja iltapalan yhteydessä näitä syön...

Lisätty: 12.07.2013 - 11:27

Kyllä littania Ufo Persikoita...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2013 - 22:53

Olenpas! On kuin lyttyyn astuttu persikka ulkonäöltään, mutta hei! mehukas, maukas ja no.. donitsin näköinen. Ja kivi on pieni, kuin rusina.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille..\r\n\r\nOlen todella jäänyt tähän totaalisesti koukkuun, onneksi en joka päivä Cittarissa juokse..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2013 - 05:57

No enpä ole syönyt, mutta taidanpa tänään kauppareissulla poimia mukaan, jos meiltäpäin tuota löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2013 - 14:48

Täällä tämä heinänuha/hedelmä/pähkinä allerginen taas voivottelee, kun ei uskalla edes maistaa :((
Voisi olla leikki kaukana siitä puraisusta....
Harmittaa ihan ,kun tuoreista hedelmistä meikäläisen syötäviä ovat VAIN banaani, viinirypäle, ananas,persimon ja vesimelooni.Kaikkia muita pitää jotenkin käsitellä, että niitä syödä voisin...
Mutta elämä on. Voisi olla pahemminkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.07.2013 - 08:45

onko ne niitä lidlissä myytäviä littanoita persikoita, olivat makeita ja erittäin mehukkaita, ei onnistunut selällään syönti kun valui mehut sohvalle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2013 - 09:47

Syömättä on jäänyt nimen perusteella ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2013 - 23:18

Ollaan ollaan syöty ja ai miten makiata herkkua,