Mikä aihe on kuvattuna jokaisessa euron setelissä arvosta riippumatta?

Lisätty: 11.07.2013 - 15:43

Vanhalle mymmolle kävi köpäys tässä kysymyksen muotoiluusa, mutta näppärä Ida tyttönen on kirjansa lukenut ja huomasi virheen, mutta luulen, että suurin osa käsitää mitä tarkoitin. Siis selvennyksenä 5 euron setelistä - 500 euron seteliin.Nyt on ainakin selvästi kysytty.

Avainsanat: käytetty tai käyttämätön käytetty tai käyttämätön

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2013 - 21:42

Kuvattu seteleitä yhdistävä aihe on jokaisen setelin "takapuolella" oleva silta. Eriarvoisissa seteleissä erilainen kussakin.

Kysyjän kommentti

kiitos viisas vallu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.07.2013 - 22:46

Euron seteleitä ei vielä ole tehty... hih, mutta euroseteleitä kylläkin.
www.setelit.com/eurosetelit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2013 - 05:36

Mielestäni ei mitään yhtenäistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2013 - 05:54

Setelit on käsissä vain hetken, joten enpä ole kuviointia seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.07.2013 - 10:01

pirulainen, kun on vaan noita kolikoita ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2013 - 10:46

EU:n lippu!
Ne portit ja sillat ovat erilaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2013 - 20:23

Taitaa olla se viisikymppinen suurin seteli tällä hetkellä - hankala vertailla keskenään. Mutta komppaan edellistä, että EU:n lippu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2013 - 09:41

En ole tullut tutkineeksi, kun niin harvoin on seteleitä kädessä. Kaikki tulee maksettua kortilla.