Oletko koskaan pettynyt all inclusiven tarjontaan?Missä?

Avainsanat: all inclusive pettymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2013 - 05:25

Emme käytä koskaan tuota palvelua, emme halua olla hotellin armoilla jotta pitäisi palata aina ruoka aikoihin takaisin, vaan haluamme syödä matkoillamme milloin missäkin..

Egyptissä olessamme eräällä äidillä ja pojalla oli tämä mutta poika ei moisista ruuista pitänyt joten kävivät päivittäin meidän kanssa syömässä eri ravintoloissa...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.07.2013 - 17:10

En ole itse ostanut tuota vaihtoehtoa, mutta heidän joiden tiedän ottaneen tuon, en ole kuullut kenenkään moittivan sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2013 - 18:10

Emme ole koskaan sellaista ottaneet ja puolihoidonkin vain silloin, kun muuta ei ole ollut saatavilla. Tämä johtuu siitä, että lounasaikaan olemme yleensä jossain retkellä ja päivällisenkin syömme mielellämme joka päivä eri paikassa, jonka päätämme vasta samana päivänä.
Jos tarkoituksena kuitenkin on vaikkapa ranta- tai kylpylälomalla joka tapauksessa viettää paljon aikaa hotellin läheisyydessä ja käyttää paljon sen palveluita, niin all inclusive kuulostaisi kyllä kätevältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2013 - 21:04

En ole koskaan käyttänyt all inclusive -matkoja, meidän porukka tykkää liikkua ja syödä missä milloinkin ja kokeilla erilaisia kohteita, joten palvelut menisivät meidän osalta hukkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.07.2013 - 08:51

olen käyttänyt aika usein, enkä ole koskaan pettynyt, valikoima vaihtelee aika paljon mm. hotellin tähtien määrän mukaan, mutta hyvää on aina ollut ja riittävästi, lapsen kanssa on erittäin helppo kokeilla mikä maistuu, ettei tarvitse ostaa joka kerta ranskalaisia ja lihapullia varmuuden vuoksi. all inclusive säästää rahaa. olemme kyllä joka kerta käyneet muuallakin syömässä muutaman kerran, takaisin hotellille ei ole pakko palata ainakaan sen takia että on nälkä, syötävää kun saa lähes kellon ympäri ja kunhan muutaman kerran päivässä on oikeaan aikaa hotellilla niin ei takuulla ole hätäpäivää ;)