Kuinka suojaatte lemmikkinne (esim.koiran) pahimpana hyttys- ja mäkärä aikana?

Edessä lapin reissu, joten koiratkin tarvitsevat suojaa.

Lisätty: 11.07.2013 - 08:58

Siis kyse lähinnä hyttysten,mäkärien ja paarmojen torjunnasta.

Avainsanat: hyttynen mäkärä myrkky

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 12.07.2013 - 09:57

nakukoiralla on paita päällä ja paidan päälle vähän rollon offia, toiselle riittää mahan alusen suojaaminen roll'onilla eikä niitä pidetä illalla hyttysen syöttinä ulkona pitkiä aikoja ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 10.07.2013 - 17:08

Silloin kun vielä rakas karvanjakokoneemme oli täällä maan päällä, emme suojanneet sitä mitenkään. Piti itse ilmeisesti siitä huolen, koska vain yksi punkki siitä löytyi koko elämänsä aikana.
Eivät eläimet varmaan tykkää jos niihin Offia suihkauttaisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2013 - 21:02

Ei ole enää lemmikkejä, joten tästä ei huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2013 - 05:22

Ivomec piikki poistaa niin sisäiset kuin ulkoiset loiset ja sillä on pitkä aikainen voima, mutta yhdellä ehdolla kaikki Lassien ( Collie) tyyppisille koirille sitä ei voi antaa ne voivat jopa kuolla siihen mutta kaikille muille roduille sopii hyvin... omalla koirallani on aina voimassa, ei tarvitse kuin tulla joku kirppuinen koira viereen niin se on valmis, mutta tämä piikki ei päästä edes näitä moisia lähelle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2013 - 09:32

Minulla vain tuo kissa, ja sekin sisällä, niin ei tarvitse huolehtia suojaamisesta.