Milloin viimeeksi aukaisit television?

Meillä töllö ollut hiljaa monta päivää....Ei ehdi katsoa!

Avainsanat: televisio auki kiinni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 09.07.2013 - 15:30

sunnuntaina taisin jotain katsoa, en ole ihan varma ;)

Kysyjän kommentti

Ja tuohon pitäisi pyrkiä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2013 - 17:18

Noin kello 17.00 uutiset tulee silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2013 - 17:43

Uutisten aikaan tulee vilkaistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2013 - 19:34

Se aukeaa tietylle kanavalle joka aamu heti, kun näen aamurähmäisillä silmilläni kapulan ja saan sen käteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2013 - 20:54

joka päivä yleensä ainakin uutisten aikaan on auki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2013 - 09:02

Jaa-as.. annas kun nietin... Kyllä siitä useampi päivä on kun viimeksi katsoin televisiota ja silloinkin vain tartu mikkiin ohjelman. En ole mikään television suurkulutaja. Näin kesällä voi vierähtää pitkiäkin aikoja ilman, että katson ainuttakaan televisio-ohjelmaa. Talvellakin seuraan televisiosta etupäässä uutisia ja muutamia suosikkiohjelmiani, mutta silloinkaan ei haitaa vaikka "vakkariohjelmani" jäisivät näkemättä paremman ajankulun vuoksi. Ihan rehellinen ollakseni voisin nykyisin elää ilman televisotakin, mutta kerta sellaisia on joskus erhdytty kotiin ostamaan oikein kaksin kappalein( meille aikuisille oma, ja teinipojalle oma) niin empä noita poiskaan viitsi heitää, en varsinkaan nyt kun televiottomanakin joutuisin maksamaan televeroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2013 - 11:33

Sunnuntaina MTV3 Max kanaali näytti Formulat Nurnburg Ringiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2013 - 09:12

Arkisin joka päivä noin 16 aikaan ja onkin sitten avoinna jollei ulos mennä.
Mutta viikonloppuisin tulee vasta illalla avattua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2013 - 14:39

Television? Onko se se mustaruutuinen mötikkä huoneen nurkassa, jonka ainoa tehtävä on kerätä pölyä? Kärjistäen voisi sanoa, että viimeksi silloin, kun kuva oli mustavalkoinen. Isäntä kyllä katsoo, yleensä arkisin 13.oo aikaan, mutta mustavalkokuvaa näyttää vieläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2013 - 20:12

Joka päivä - ikävä kyllä. Ilmankin varmasti tulisi toimeen, mutta kun on tottunut.......