Mitä piirrettä arvostat naisessasi/miehessäsi eniten?

Rehellisyys on kyllä yksi tärkeimmistä jutuista...

Avainsanat: piirre puolisossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.07.2013 - 19:30

Sielunkumppanuutta ja rehellisyyttä molemmissa arvostan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2013 - 20:45

Rehellisyyteen kallistuisin minäkin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2013 - 10:08

Luotettavuutta. En voisi ikinä elää kenenkään kanssa yhdessä jollen voisi luotaa häneen kaikessa ja kaikkialla 100% ja olla yhtä varma siitä ettei hän valehtele, tai salaa minulta jotain eikä tee mitään mitä emme kumpikin pystyisi hyväksymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2013 - 10:35

Rehellisyys on aivan ykkös sijalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2013 - 22:26

Rehellisyys todella tärkeä asia..
Arvostan myös sitä,että saan paljon kiitosta mieheltäni,kun joudun tekemään kaikki koti-ja pihatyöt..kun mieheni ei pysty tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.07.2013 - 23:59

luotettavuus on ykkönen, minusta se sisältää myös rehellisyyden ja oikeastaan kaikki mitä keksiä pystyy ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.07.2013 - 09:28

Se toinen puolisko kun puuttuu, niin ei kommentoitavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2013 - 13:56

Luotettavuutta, tottakai. Eihän siitä mitään tule ellei voi luottaa kumppaniinsa. Lisäksi arvostan, ja haluan itsekin olla puolisi, joka antaa nahdollisuuden olla oma itsensä. Pitkässä suhteessa tulee vaiheita, jossa elämäntilanteet muuttuu ja on tehtävä vaikeitakin päätöksiä. Ja aina ei kompromissit ole mahdollisia. Silloin on hyvä jos saa puolisolta luvan tehdä niinkuin sydän sanoo.