Onko mielestäsi ollut ihanaa tämä kesäaika,mitä olemme viettäneet?

Kategoria sitä sun tätä..meillä ollut ihania kesäjuhlia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.07.2013 - 19:29

Ihan hyvä alkukesä. Tein ihanan viikonloppureissun ystäväni luo - sitä en unohda koskaan.
Myös mennyt viikonloppu oli mieleenpainuva ja erittäin antoisa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2013 - 09:26

no tota noin on ollut turhan kostea kesän alku meinaan ilmoja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 10:54

Kyllä Suomen kesä on hyvä, ei siitä mihinkään pääse. Pitkä valoisa aika on mukavaa, vaikka se saattaa häiritä monien nukkumistakin, liisukkaakin näkyy valvottaneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 11:39

Toukokuu ja kesäkuu olivat upeat helteiset mutta nyt vaan lämmintä ja tuulista..
Odotan innolla pääsemistä kunnon lämpöön Rodokselle...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.07.2013 - 13:15

loma loppuu ja "ihanaa" on ollut, vettä olisi voinut tulla vähän harvemmin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 14:08

Kesälomalla ollaan ja totutellaan kaikki uuteen laumanjäseneen,pieneen terrieri poikaan.Kaikki toistaiseksi ok ja ilmatkin suosii! Mikäs on ollessa!
Ja luojan kiitos ei yksiäkään pakollisia pönötys...Eikun sukujuhlia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 20:44

Pääsääntöisesti kyllä, leppeää, lämpöistä ilmaa ja vain vähän hyttysiä.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2013 - 17:58

Kyllä suurinpiirtein olen ollut tyytyväinen, onhan sitä aina tietysti marinanakin aihetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.07.2013 - 09:27

Ihan tyytyväinen olen ollut kesään tähän asti. Yhdessä vaiheessa oli niin kuuma ettei lenkille voinut lähteä, muuta valittamisen aihetta ei ole.