Mitä hauskaa olet kuulut lasten suusta?

Naapurissa oli mummon luona Leevi käymässä,ja oli kysynyt mummolta,kun laitoin pyykkiä kuivumaan,kuka on toi tyttö joka laittaa pyykiä kuivumaan?

Avainsanat: hauskaa lasten suusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.07.2013 - 19:25

Tein graavilohta. 4 v. pojantytär katseli vierestä tekoa. Seuraavana päivänä hän ruokapöydässä maistellessaan tuumasi: taisi tulla hieman liikaa sokeria.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2013 - 11:43

Viimeksi kuulin lapsenlapseltani hänen toteamuksensa.. 5v..
Hän sanoi että en voi olla Mummo ja kysyin että miksen muka kun lapsenlapsia on jo kertynyt iso lauma...
Hän siihen totesi etten voi olla Mummo kun minulla ei ole harmaita hiuksia...
Käskin katsoa tarkemmin päälaelleni nyt alkanut joitain hiuksia muuttaa väriä harmaaksi... noin 20kpl...
Kyl mua nauratti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 14:00

Meillä poikani puolitoista vee totesi muinoin : Vettä tulee, kun Ernestin pelseestä!
Naurua riitti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 20:37

Naapurin pikku-Ville oli ylpeä isänsä uudesta alligaattorista (=navigaattori)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2013 - 21:46

Tätini kysyi 3-vuotiaalta hoitopojaltaan, mikä pojasta tulisi isona. Poika vastasi: pultsari tai poliisi. ei tullut pultsaria, tuli kunnon kansalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2013 - 18:05

tyttäreni oli pieni ja aina kun vieras lähti meiltä hän meni nuuskimaan tuolia ja huusi, että persukkeelta haisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.07.2013 - 09:15

Poikani sanoi parivuotiaana tätini mökillä katsellessaan ikkunan lasin tapahtumia, että amppaji pisti kääpästä peeseeseen. Mistä lie sen ampparin keksinyt, kun minä näin vain kaksi kärpästä. Oli meillä aikuisilla naurussa kiinni pitelemistä.