Vietettiin eilen 35v hääpäivää ?

Sillä useampi vaihtoehto nimellä 35 korallihäät (koralli tai smaragdi) tai jadehäät, miten kauan kukin teistä on ollut jo naimisissa..
Lapset tulivat perheineen niin sunnuntaina kun eilen kakkukahville..
Tuli väsättyä kinuski-kermakakku mansikoilla..
kuin kinuski-mansikka Juustokakku ..
Siinä nuo taas meni ja uusia odotellessa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2013 - 18:15

Monta on kaunista,
monta on hyvää,
vain yksi on parasta
tunnetta syvää,
suuri on ihme
myötäelämisen taito,
sen omaa vain ystävä,
jonka sydän on aito.

Oikein paljon onnea Toffelle ynnä aviomiehelle. Minä en edes niistä onnnepäivistä saanut nauttia niin kauan. Mutta en kadehdi, iloitsen onnestanne.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!!\r\nHyvinhän nää vuodet vierii...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2013 - 11:40

Teillä sitten oikein viimeisen päälle pirskeet siellä ollut :) ONNEA vaan! Ja paljon hyviä vuosia lisää.Toivon sitä sydämestäni.Hieno saavutus!

Itse olin 13 vuotta naimisissa, josta puolet aikaa liitto oli lähinnä ystävyyssuhde.Sitä riemun tunnetta, kun vihdoin erottiin ja jatkettiin elämää tahoillamme.Kavereina ollaan kuitenkin pysytty.Pojalta kerran kysyin, että onko kärsinyt siitä, kun vanhemmat asuu erillään,oli vastaus aika hyvä; nyt minulla on kahden kodin edut!
Tänä päivänä minulla on hyvä mies.Paras minulle,enkä vaihda :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2013 - 11:44

Onnittelut! Me vasta mentiin naimisiin ja odotetaan yhteisen pesän rakentamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2013 - 15:50

Neljä vuotta olin ja siinäkin oli tasan neljä vuotta liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2013 - 17:00

Paljon onnea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2013 - 21:11

Onnea..pitkä yhteinen taival teilläkin ollut..
Meillä oli tuokokuussa 51 vuotis hääpäivä..
Kyllä ollut elämänvarella...niin ylämäkeä kuin alamäkeä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2013 - 21:47

Onnittelut ja toivottavasti noita vuosia kertyy vielä paljon lisää!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2013 - 20:08

Sydämelliset onnittelut!
Meillä huomenna 43v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2013 - 23:02

Onnea 35:n yhteisen vuoden täyteen tulosta sinulle ja ukollesi Toffe!
Minä olen rinnallasi näissä yhdessäoloasioissa todellinen noviisi sillä olen ollut ukkokultani kanssa yhdessä vasta vaivaiset 19 vuotta ja rapiat päälle eikä niistäkään yksikään ole tullut vietettyä vihittynä vaimona. Hyvä että saan olla edes avovaimo sillä minulle paremaa miestä kuin ukkokultani en tiedä.
Teerinmäelle puolestaan onnittelut 43 yhteisestä vuodesta kultasa kanssa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2013 - 19:18

Lämpimät Onnittelut! Jatkakaa samaan malliin niin tulee vielä monia pyöreitäkin.