Pesetkö itse mattosi vai vietkö ne pesulaan?

Matonpesu on kivaa, kun on aikaa ja hyvä paikka, missä pestä :)

Avainsanat: matonpesu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2013 - 21:49

Pesemme itse matonpesupaikalla, jossa on mankeli. Kokemukseni mukaan mankeloiminen lyhentää kuivatusaikaa todella paljon.

Kysyjän kommentti

Hieno homma! Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2013 - 11:21

Olohuoneen matot pesulaan mutta pikkumatot itse pestään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2013 - 15:48

Likaiset roskikseen ja kaupasta uudet tilalle. Tilanne kun on se, etten niitä yksin saa sen enempää pesulaan kuin muillekaan pesupaikoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2013 - 16:46

Räsymatot pesen talon pesutuvassa, muut pesetän pesulassa kun tarve vaatii, ei onneksi läheskään joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2013 - 21:05

Meidän mattojamme ei ole ikku pikku ikinä viety pesulaan, sillä emme omista mattoja joita emme saisi, tai jaksaisi pestä itse ja vaikka omistaisimmekin niin emme siltikään veisi mattoja pesulaan sillä emme koskaan osta niin kalliita mattoja että emme voisi hyvällä omatunnolla ostaa likaantuneiden tilalle uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2013 - 21:12

Itse pesen matot..kaikki matot pestynä tältä kesältä..
On niin hyvä kuivapesupaikka ja saa mankeloitua samalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2013 - 21:45

Pesula hoitaa matot, mattopyykillä kesäikaan rannassa olisi kiva olla, mutta olkapää ei siitä tykkää ja niinpä Pyykki-Mummon näpsäkät pojat ja tytöt huoltavat meidän matot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2013 - 18:16

tyttäeni pesi tällä viikolla, kyllä korvasin pesemisen, että en nyt ihan teetä työtä vuorotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2013 - 19:17

Itse pesen Mäntysuovalla ja juuriharjalla.