Tuli voitettua Paulig Cupsolo Verus keitin !

Ja nyt kun on konetta käytetty ja testattu täysi 10 laite, laite joka mittaa myös veden pikkukuppiin ja isoon kuppiin..
Dolce Custossa joutuu itse arvuuttelevan miten paljon vettä ammentaa..
4 kapseli laatikkoakin jo ostanut..
Siis tänään tuon koneen postista hain..
Mutta ihmettelen suuresti kun seuraan mitä maksaa mikäkin tuote käytän vertaa.fi josta saa tiedot halvimmista ja kalleimmista paikoista..
kone maksaa halvimmillaan 89€ ja kalleimmillaan 166€ ja samasta keittimestä on kyse..
Mutta kumminkin tuskin oisin sitä itse ostanut mutta näin voittona kyllä...

Lisätty: 29.06.2013 - 23:50

Löytyy myös teetä ja jopa latte versiona ja jos mitä erikois kahveja... ja kaakaota myös..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2013 - 00:04

Onnea voitosta..kiva kun joskus jotakin voittaa..
Itse olen kova tekemään kilpailuja..saa hyvän mielen pikkuisistakin voitoista.
Esim..Tämän läppärin ostin,kun voitin KYM:pin myymälään 500euron lahjakortin..itse laitoin vähän lisää rahaa,että sain mieluisen.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille !\r\nAinahan nuo voitot on kivoja... mutta tämä voittoni siis on todella nautinnollinen, vaikka itse juon siitä vähemmän kun sen verran on nuo kupposet kalorillisia...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2013 - 21:27

Onneksi olkoon voitostasi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2013 - 11:21

Onnittelen voittajaa! Itse en kahvia juo, kuin kohteliaisuudesta, mutta eikös tuolla voi tehdä capputsiinot ja kaakaotkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2013 - 17:57

Hienoa! Onnittelut voitosta! Ja hyviä kahvihetkiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.06.2013 - 20:58

onneksi olkoon, itse en ole ikinä mitään voittanut, joten voin vain arvailla miltä mahtaa tuntua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2013 - 15:34

Hyvä tuuri sulla kävi.