Oliko muuallakin päin ukkonen?

Täällä ainakin oli todella raju ukkonen. Ihan tähän lähelle taisi iskeä salama kun pamahti erittäin kovaa. minun videoni youtubesssa www.youtube.com/watch?v=7btg9wPI_Ig

Avainsanat: raju ukkonen salama iskeä kova pamahdus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2013 - 11:01

Tänne pääkaupunkiseudulle luvattiin rajuja ukkoskuuroja torstaille. Hah! Hyvä että pari pisaraa jaksoi taivaalta tiputtaa. Pari viikkoa sitten yöllä kyllä leimahti niin että sokaistui ja jyrähti samantien, maa tärisi. Pihavalot sammui. Mutta siinä se sitten olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2013 - 20:27

Ihan kiva viedeo...aika huralta ilma näytti..
Meillä Kotkassa ollut kaunis hellepäivä..vaikka ukkosta oli luvassa..mutta onneksi ei vielä ainakaan ole tullut..nytkin aurinko paistaa,ja pikkuisen tuulee..+22...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.06.2013 - 23:30

illalla jyrisi ja tuli toistakymmentä pisaraa vettäkin, ei maa edes kastunut, olisi saanut tulla sen verran että kasvimaa olisi tyytyväinen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2013 - 05:55

Muutaman kerran meillä jyrähti ja salamoi, ja pariin otteeseen tuli rankka sadekuuro, mutta ei mitään pitkäkestoista. Vettä tuli paljon, mutta kuiva maa imi nopeasti kaiken...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2013 - 09:48

Ei ollu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.06.2013 - 12:25

Onhan noita lähistöllä ollut, mutta ihan kohdalle ei osunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2013 - 21:28

Eipä kuultu yhtäkään ees jyrinää Turku ilman salamoita...