Helle kiusaa/hellii kaiketi vähän jokaista.Pystytkö juomaan nestettä riittävästi?

Avainsanat: helle neste

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 27.06.2013 - 23:28

tulee juotua ihan tarpeeksi ;) eikä tuo helle kyllä kiusaa ollenkaan, tätähän sitä haetaan joka vuosi ulkomailta kun kotimaassa ei voi luottaa siihen että lomalla olisi oikeasti lämmintä ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos kommentista :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2013 - 14:50

Tunnustan, että juominen on minulle ongelma. En pysty juomaan riittävästi ;-)

Tässä esim. Hyvä Teveys lehden suositus:
"Kun normaali päivätarve on pari kolme litraa nestettä, kunnon hellekaudella juotavaa voi tarvita kaksin-kolminkertaisesti. Nestettä on hyvä nauttia tasaiseen tahtiin, 2–4 dl tunnissa."

Lähteet:
www.hyvaterveys.fi/artikkeli...mpohalvaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2013 - 19:55

Kyllä pystyn, töissä on ollut koko ajan puolen litran vesipullo pöydällä ja sitä on täytelty pitkin päivää kylmällä vedellä ja kotonakin tulee juotua reippaasti, välillä vichyä, välillä mehua ja välillä vettä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2013 - 19:59

Kyllä tulee nestettä juotua muutama litra päivässä..
Pensasaitaa kun leikkasin kahtena iltana...oli termospullossa kylmää vettä..mistä sai aina hörpyt otettua janoon..päiväseen aikaan ei jaksanut leikata..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.06.2013 - 12:24

Pystyisin, mutten muista. Vasta kun suu on kuin santapaperia juon kerralla parikin lasillista vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2013 - 21:27

Juominen onnistuu mutta eipä Turussa ole ihan hellettä näkynyt jokuseen päivään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2013 - 19:03

Pakko pystyä, kun tulee jano vähän väliä. Vesi riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2013 - 15:39

En, koska laihdutan, joten en halua mitään turhaa vatsaani