Hyvää Juhannusta Napsulaiset !

Mittumaari

Taas on aika mittumaarin, muistan isoäidin sekä vaarin, käki kukkui,aurinko paistoi, keskikesän tuoksut jokainen haistoi.Pilven hattarat taivaalla souti kun vaari koivut oven pieleen nouti, myös saunavihtaan oksat taittoi tuoksuvan vihdan saunaan laittoi.

Haisteltiin vihtaa ettei lapsi pelkää sillä rapsuteltiin vatsaa sekä selkää. Löylyä kuumaa, keskikesän huumaa, ruusut hehkuivat tuoksuaan tummaa. Kesän aikaa Juhannuksen taikaa, talletan virtaan muistojeni pirtaan.

Hyvää Juhannusta kaikille!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2013 - 12:23

Samoin sinulle ja kaikille Napsulaisille!
Täällä haitarimusiikkia kuunellaan;isä ja kummisetä soittavat niin kauniisti.Metsäkukkia lauloin mukana...Rauhallinen ja leppoisa tunnelma meillä.Kaunis ilma, mutta liikaa hyttysiä :) Mäntyharjussa hieno Juhannus!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!\r\nJuhannus meni itsellä hyvin kuin toivon myös teillä menneen..\r\nElämä siis jatkuu juhannuksen jälkeenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2013 - 21:24

no tota noin samoin hyvvvää jussia kaikille .ilma on kuin morsian lämmin ja kostea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2013 - 12:28

Hyvää Juhannuspäivän jatkoa kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.06.2013 - 21:37

Juhannus käy loppuun, toivottavasti se oli muistorikas. Minä en vihtaa saanut... tänäkään vuonna.