Mikä kuuluu ehdottomasti sinun Juhannukseesi?

Minulle on saunavasta tärkeä - isäntä ei aina sitä kyllä tee. Silloin Juhannussauna ei tunnu Juhannussaunalta. Eikä ole mitä nakata...

Avainsanat: ehtottomasti juhannus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2013 - 23:14

Minun hyvään juhannukseeni kuuluu ehdottamasti saunominen ja ne ainoat oikeat saunavihdat jotka perhemme ukot ( isä ja poika) ovat juuri ennen saunaanmenoa väketäneet valmiiksi omin "pikku" kätösin sekä tietenkin grillaus hyvässä seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.06.2013 - 22:37

Ennen se oli kokko. Nykyisin grillaaminen. Mutta jos en pääse grillaamaan, niin sitten riittää hyvä mieli, ja vielä parempi mieli jos ilma on kaunis ja lämmin sekä jostain soittimesta sattuisi vielä kuulemaan Ilta Saimaalla niin kaikki olisi loistavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2013 - 22:55

Nykyisin enää selvinpäin olo!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.06.2013 - 01:48

hyvä ruoka, tuli jossain muodossa ja tietysti hyvä seura ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2013 - 06:19

Juhannuskokko, rantasauna, uusi koivuvasta, hyvä seura ja EI itikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2013 - 08:59

Sauna ehdottomasti, muut siinä sivussa..
Ennen oli jos mitä grillaukset, kokot ja jopa tanssit... mut ei enää..
Viime vuoden Juhannus menikin Thaimaassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2013 - 14:00

Sauna illankoitteessa ja haitarimusiikki laiturin nokassa.Omalla mökillä mieluiten hyvässä seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2013 - 14:10

Tähän juhannukseen kuuluu ihan ehdottomasi savusauna Kerimäellä hotelli Herttuassa..ja kokko illasta..ja tietysi hyvät ruuat..että helpolla pääsen..
Jos olisin kotona olisi oma sauna kunnon vasta..ja uudet omat perunat itse savustetun lohen kanssa..
Tänään vasta sain tämän yllätyksen synttärilahjaksi Kerimäelle hotelli Herttuaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2013 - 22:58

Juhannustanssit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2013 - 10:57

Niin monenlaisia Juhannuksia on ollut, että eipä oikeastaan ole mitään sellaista asiaa, mikä niitä kaikkia yhdistäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2013 - 12:30

Hyvä ruoka, hyvä mieli, raittius ja kraanavesi.