Mitä teet juhannuksena,oletko kotona vai matkustatko johonkin.

Avainsanat: juhannu kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2013 - 17:21

Mäntyharjun metsiin! Porukalla mennään mökille ja syödään hyvin, saunotaan ja kalastellaan.Koirat nauttivat vapaudestaan ja samoin me ihmiset :) Toivottavasti säät suosii!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2013 - 11:34

no tota noin olen grillaamassa mökillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2013 - 11:58

Täällä pääkaupunkiseudulla tuo juhla menee. Seurasaaressa ja Kivinokassa poltetaan kokkoja, jos jaksan menen katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2013 - 13:31

Juhannuksena perinteisesti pari päivää menee taas Valamon luostarin rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2013 - 13:48

Mökille sitä tulee lähdettyä, lupasikin sinne päin aivan mahtavaa ja tosi lämmintä keliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.06.2013 - 19:34

kotona ollaan muutaman vieraan kanssa, toivottavasti kelit suosii ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2013 - 19:40

Olemme kotona todennäköisesti ja grillaamme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2013 - 02:49

Vietämme jussia kotosalla, tai oikeammin puoliksi kotona ja puoliksi ukkokultani äidin luona missä meitä eri-ikäisiä juhlioita pitäisi piipahtaa jussinpyhien aikana tuollaiset parisenkymmentä henkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2013 - 14:01

Kyllä meillä on tuo juhannus jo buukattu..
toisiksi nuorin lapsenlapsi tulee yökylään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2013 - 14:08

Tämä juhannus vietetään Tallinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.06.2013 - 20:54

En pääse koskaan mihinkään, kun minulla on hoitokissa ollut jo kohta viisi vuotta. Harmin paikka, kun omistajat eivät ota mitään vastuuta kissastaan. Elämää ei ole paljoa jäljellä ja sekin menee kissaa hoitaessa, että kiitosta vaan asianosaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2013 - 21:11

Kotona olen, kaupungissa ihanan rauhallista kun väki lähtee maalle ja metsiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2013 - 21:37

Kotosalla jussina..synttärikahvit keitän..ja tätä meidän nuorisoa tulee..mummelin synttäreille.

Lisätty: 20.06.2013 - 22:23

Tulikin muutos juhannukseen..Kerimäelle lähtö puruveden rannalle hotelli Herttuaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2013 - 00:02

Me kuulemma lähdemme ajelemaan, ainakin korttelin ympäri, mieheni maalaa kattoa ja minä ulkovarastoa, makkaraa ei grillata koko kesänä, ostimme laadukasta grillimakkaraa ja luisia sattumia sattui suihimme, 2 krt vaan on grillattu makkaraa tänä suvena ja kesäherkkumme kaventaa vatsojamme tänä suvena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2013 - 22:57

En mitään, koska en vietä enää juhannusta. Pienempänä se oli tärkeä ja suuri juhla!