Mikä oli lauantai päivän ruoka?

Meillä taasen grillattiin :)
www.napsu.fi/matkailu/matkak...6--Kouvola

Avainsanat: lauantai ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2013 - 13:58

Meillä oli lapsenlapsen pyynnöstä hernekeittoa ja lettuja mansikkahillon kuin kermavaahdon kera... litran taikinan tein ja kaikki meni siltä istumalta...

Kysyjän kommentti

Oli lapsena minunkin suurta herkkua.Ja maistuu tuo yhdistelmä hyvältä vieläkin! Rehellistä kotiruokaa :) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.06.2013 - 18:39

Uudet potut, lihakastiketta, graavisuolattua lohta ja erilaisia salaatteja. Jaksoi noilla eväillä katsoa kolmisen tuntia taivaalle upeita taitolentäjiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2013 - 18:53

Päivä mennyt,kun olen ollut auttamassa huomisia ristiäisten valmisteluja..että ei ruokaa kotona..
Pizzan kävin hakemassa iltapalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2013 - 20:24

Meillä oli alkupäivästä makaronilaatikkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2013 - 21:05

Päivä meni kesäretkellä Mäntyharjulla, tuli käytyä katsomassa Salmelan taidekesän antia ja pyörittyä torilla, traditioihin näillä reissuilla on kuulunut käynti pizzalla paikallisessa pizzeriassa, niin tälläkin kertaa ja päivän ruokana siis pizza.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.06.2013 - 23:49

uusia pottuja, jauhelihaa,sipulia, silliä ja salaattia, kyytipojaksi olut ja appelsiinimehua, eilisen jäännöksiä syötiin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2013 - 09:55

Spagetti-polognese ja salaatti. Kotitekoa. Kissa söi aitoa tonnikalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2013 - 10:53

Eilen syötiin perjantaista siskonmakkarasoppaa ja illalla sitten voileipää erilaisin päällyksin.Tein myös ilmavan tortun lentonäytöksen kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2013 - 13:45

Pyttipannu ja edelliseltä päivältä jääneitä pieniä tipun koipia.