Kai muistat pestä kätesi? Et tiedä mihin kosket seuraavaksi....

www.iltalehti.fi/terveys/201...8_tr.shtml

Avainsanat: käsien pesu 15 sekuntia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2013 - 14:12

Jep. Halvin ja parhain keino pitää pöpöt loitolla.

Kysyjän kommentti

Kiitos OIKEASTA vastauksesta! :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.06.2013 - 11:51

Kyllä muistan pestä. Kaupasta tultua esimerkiksi pesen heti. Tavarat kaappeihin purettua, pesen taas. Sieltä niitä pöpöjä eniten kotiin kantautuu. Kotitöissä jatkuvasti joutuu käsiään liottamaan milloin minkin syyn takia vesissä. Pöpöttömät on minun käteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2013 - 16:35

Kyllä pesin liian kanssa, kun oli tämä possunuha-epidemia. Ja käsidesiä päälle. Kuivui kädet koppuraksi ja tulehtuivat. Kortisonivoide kuuri, joka kuivatti entisestään. Sen jälkeen rankka rasvauskuuri. Ja taas pesua, kortisonia, rasvaa... Kierre oli valmis. Nykyään pesen kädet tarpeen tullen ja silloinkin perusrasvalla saippuan sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2013 - 22:04

Jo työn vuoksi tähän joutuu kiinnittämään erityistä huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.06.2013 - 23:31

tuleehan tuota välillä pestyä, pitäisi vaan tehdä sitä koko ajan kun möyrii tuolla pihalla, eikä ihan joka välissä viitsi, tuntuu että parempi vastustuskyky taudeille on tässä pikku hiljaa tullut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2013 - 18:56

Kyllä kädet tulee pestyä todella usein päivänmittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2013 - 20:36

Kädet pesen monta kertaa päivässä. aina kun vessassa tulee käytyä, pesen aina ja ennen ruokailua

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2013 - 13:43

Hih, alkaa kohta jo olla pakkomielle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2013 - 13:48

Käsien pesu tuttua puuhaa monien askareiden jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2013 - 17:54

Kerrankin tutkimus,joka oikeassa.Pesen saippualla ja usein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2013 - 23:10

Taidan kuulua tuohon huonompaan ryhmään. Onneksi vessassa käynnin jälkeen olen muistanut!