Ovatko huvipuistojen hinnat kohtuuttomia?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...4_ma.shtml
Täällä Kouvolassa Tykkimäki alkoi periä pääsymaksua jo ovella....

Avainsanat: huvipuisto hinnat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 14.06.2013 - 23:36

onhan ne, tampereella päätettiin lopettaa yksittäislippujen myynti, joten kun käytämme kolme vuotiasta tytärtä possujunassa, maksaa se 3*päivärannekkeen verran, viime vuonnakin oli jo niin kallis, mutta jatkossa emme enää mene sinne :(

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.06.2013 - 11:45

Ei mitään tietoa huvipuistojen hinnoista kun en ole käynyt niissä vuosikymmeniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2013 - 22:03

Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä hintatasosta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2013 - 18:58

Ei ole tullut käytyä huvipuistoissa vuosiin..mutta mitä olen kuulut hintoja..todella kohtuuttomet hinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2013 - 13:43

Viisilapsisen perheen mielestä on. Liki kahteenkymmeneen vuoteen en oli huvipuistoissa käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2013 - 13:56

Ovat todella ei tarvitse verrata kuin loistavaan naapurimaamme tivoliin Gröna Lundiin.. siellä myös noita pääpalkintoja voittaa todella tiuhaan...
Hinta on heille todella kohtuullinen jos Tukholmassa käydään niin siellä useinmiten myös poiketaan siellä sisällä on todella hyvä Pizzeriakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2013 - 14:16

Kävin lauantaina Linnanmäellä, jossa ei veloiteta sisäänpääsystä. Tällä kertaa en ostanut ranneketta, sillä seuralaiseni ei kovin suuresti välitä kieppua laitteissa. Muistaakseni 38 euroa kipale. Ei ihan kohtuuton, jos ostaa vain itselleen, mutta sääliksi käy perheet, jossa on pieniä lapsia, heiltä kyllä päivä Lintsillä loveaa kukkaroa jo aika kohtuuttomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2013 - 23:07

Onneksi ei ole perhettä, mutta kyllä ne hinnat aika pilvissä tuppaa olemaan! Ainakin, jos verrataan markka-aikaan.